خانهاخبار
امکان کنترل فرزندان توسط والدین در اپلیکیشن تیک تاک فراهم شد

امکان کنترل فرزندان توسط والدین در اپلیکیشن تیک تاک فراهم شد

قابلیت Family Pairing اپلیکیشن تیک تاک با بهبود روبرو خواهد شد.
۱۳۹۹/۸/۲۹

صاحبان اپلیکیشن مشهور و پرطرفدار تیک تاک به تازگی اعلام کرده‌اند که ویژگی Family Pairing که اوایل امسال معرفی شد، با گستردگی بیشتری همراه شده است. به این ترتیب والدین قادر خواهند بود تا با اتصال اکانت خود به اکانت فرزندان، نظارت بیشتری روی فعالیت‌های آن‌ها داشته و به کمک استفاده از ابزار جدید، محدوده فعالیت آن‌ها در این پلتفرم را مشخص کنند.

از جمله قابلیت‌‌های جدید تیک تاک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Search: به کمک این قابلیت والدین می‌توانند تصمیم بگیرند که فرزندشان، چه مواردی از جمله محتوا، کاربر، هشتگ یا فایل‌های صوتی را بتواند جستجو کند.
  • Screen Time Management: امکان تنظیم مدت زمان استفاده از اپلیکیشن تیک تاک توسط والدین
  • Restricted Mode: امکان محدود کردن محتوای نمایش داده در فید For You
  • Comment: مشخص کردن افرادی که امکان کامنت گذاشتن روی پست‌های فرزندان را داشته باشند.
  • Discoverability: امکان پابلیک کردن یا پرایوت کردن اکانت فرزندان
  • Liked Videos: امکان فعال یا غیر فعال کردن ویژگی مشاهده پست‌های لایک شده توسط افراد دیگر

همچنین از آن جا که افراد پایین تر از 16 سال امکان استفاده از Direct Messages را ندارند، اما افراد 17 سال به بالا نیز می‌توانند توسط والدین خود در این زمینه کنترل شده و افرادی که امکان ارسال دایرکت به آن‌ها داشته باشند، از این طریق محدود خواهد شد.

image

 

در مطلبی که توسط وب سایت تیک تاک منتشر شده، به این موضوع اشاره شده است که نحوه برخورد والدین با فرزندان در هر خانواده متفاوت است. برخی از آن‌ها تنها در هنگام آغاز به کار با تیک تاک فرزندان خود را محدود می‌‌کنند و بعضی دیگر، ترجیح می‌دهند تا این اتصال به اکانت فرزند همواره وجود داشته باشد. حتی با وجود غیر فعال بودن قابلیت Family Pairing، افراد مختلف می‌توانند این ویژگی‌ها را روی اکانت شخصی خود تنظیم نمایند. بسته به تصمیماتی که والدین و فرزندان اتخاذ می‌کنند، قابلیت Family Pairing به خانواده‌ها کمک می‌کند تا ارتباط مستحکم تری را تجربه کرده و امنیت آن‌ها در این پلتفرم حفظ شود.

افرادی که سن‌شان کمتر از 13 سال است، می‌توانند از TikTok for Younger Users استفاده کنند. به این ترتیب آن‌ها قادر خواهند بود تا ویدئوهای خلاقانه یا آموزشی را تولید کرده، اما امکان به اشتراک گذاشتن آن با دیگران، کامنت گذاشتن زیر پست‌های دیگران، ارسال پیام به دیگر کاربران و مشاهده پروفایل آن‌ها برایشان وجود نخواهد داشت. این ویژگی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که ویدئوهای خلاقانه خود را به این ترتیب تولید کرده و برای ورود به 14 سالگی و امکان اشتراک گذاشتن آن‌ها با دیگران آماده شوند.

همان طور که مستحضر هستید، دولت ترامپ به دلیل نگرانی‌ها بابت ارسال اطلاعات کاربران آمریکایی به کشور چین، درخواست تحریم و ممنوعیت استفاده از تیک تاک را صادر کرد. اما پیش از تحریم، دونالد ترامپ به کمپانی سازنده این اپلیکیشن مهلت داد تا ضمن قرارداد با یک شرکت آمریکایی، از این شانس استفاده کرده و از خطر تحریم رهایی یابد. چنین اتفاقی در ماه سپتامبر روی داد و شرکت‌های Oracle و Walmart با امضای قراردادی، نام خود را به عنوان شریک تجاری ByteDance، شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن تیک تاک به ثبت رساندند.

طبق اعلام CBS، این اپلیکیشن در آمریکا و سراسر دنیا حدود 100 میلیون کاربر داشته و رقم تعداد نصب آن از مرز 2.5 میلیارد بار عبور کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

gg

۱۳۹۹/۸/۲۹
به خدا اگه ما كنترل بشيم خونواده از هم مي پاشه ول كنين بابا