خانهاخبار
مشخصات بنچمارک وان پلاس 9 در رسانه‌ها رویت شد

مشخصات بنچمارک وان پلاس 9 در رسانه‌ها رویت شد

تصویر برخی مشخصات سخت‌افزاری OnePlus 9 شب گذشته منتشر شد.
۱۳۹۹/۸/۲۸

روز گذشته، گوشی هوشمند وان پلاس 9 پرو در بنچمارک گیک بنچ رویت شد. به این ترتیب دریافتیم که این محصول از پردازنده اسنپدراگون 875 و هشت گیگابایت رم بهره می‌برد. اسمارت فون یاد شده با شماره ساخت LE2117 همراه بود و حالا محصولی که شب گذشته در گیک بنچ رویت شده، با شماره ساخت LE2113 همراه است.

image

 

در این لیست می‌بینیم که وان پلاس 9 نیز به پردازنده اسنپدراگون 875 و هشت گیگابایت رم مجهز بوده و به صورت پیش فرض، با سیستم عامل اندروید 11 عرضه می‌شود. این محصول توانسته تا در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیازات 1115 و 3483 را کسب کند که در مقایسه با نتایج بنچمارک وان پلاس 9 پرو در عملکرد تک هسته‌ای کمی پایین‌تر قرار می‌گیرد، اما در قسمت عملکرد چند هسته‌ای رکورد جذابی از خود بر جای گذاشته است. بد نیست بدانید که وان پلاس 9 پرو در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 1122 و 2733 را کسب کرده بود. البته مانند همیشه، بد نیست بدانید که این تست‌ها توسط طرح پروتوتایپ این محصولات گرفته می‌شود و به این ترتیب، باید آن‌ها را با کمی اقماض در نظر بگیریم.

image

 

طبق شایعاتی که تا به حال مطرح شده، انتظار این می‌رود که وان پلاس 9 و مدل پرو آن در ماه مارچ سال آینده میلادی (2021) به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شوند. همچنین پیش بینی می‌شود که این دو محصول در ایالات متحده تحت قرارداد با دو اپراتور بزرگ این منطقه با نام‌های ورایزن و T-Mobile در اختیار خریداران قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)