خانهاخبار
رندرهای گلکسی M12 با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی لو رفت

رندرهای گلکسی M12 با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی لو رفت

گلکسی M12 موبایل ارزان قیمتی با باتری بزرگ 7000 میلی‌آمپر ساعتی است که در دست تولید قرار دارد و حالا به اولین رندرهای آن دست پیدا کرده‌ایم.
۱۳۹۹/۸/۲۸

سامسونگ در ماه اوت امسال گلکسی M51 را معرفی کرد که اولین موبایل این شرکت با باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود. این شرکت کره‌ای حالا مشغول کار روی محصول ارزان‌تری از سری گلکسی M است که مجددا باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. افشاگر معروف با نام کاربری OnLeaks به‌تازگی رندرهای این دستگاه را منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را با هم می‌بینیم.

image

همان طور که در تصاویر دیده می‌شود، گلکسی M12 شباهت زیادی به گلکسی A42 5G خواهد داشت. گلکسی A42 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های امسال سامسونگ بود که چند وقت پیش معرفی شد. این دستگاه بدنه‌ای یکپارچه از پلاستیک دارد و از ماژول دوربینی مربعی با چهار سنسور استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر ناچی قطره‌ای را می‌بینیم که میزبان دوربین سلفی است.

image

با این حال، گلکسی M12 از تغییرات قابل توجهی بهره می‌برد. قاب عقب این گوشی طراحی دو تکه دارد و از این حیث شبیه پیکسل ۳ گوگل به نظر می‌رسد. همچنین، حسگر اثر انگشت آن به پهلوی دستگاه منتقل شده و مثل گلکسی A42 حسگر زیر نمایشگر ندارد.

منبع انتشار رندرها می‌گوید گلکسی M12 نمایشگری ۶.۵ اینچی خواهد داشت و ابعاد دستگاه ۱۶۳.۹ در ۷۵.۹ در ۸.۹ میلی‌متر خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی در اوایل سال آینده میلادی به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)