خانهاخبار
مشکلات کاربران با آیفون 12 مینی همچنان ادامه دارد!

مشکلات کاربران با آیفون 12 مینی همچنان ادامه دارد!

ایرادات آیفون 12 مینی به تازگی مشخص شده است.
۱۳۹۹/۸/۲۸

این روزها بسیاری از خریداران آیفون 12 مینی نسبت به مشکلات حساسیت نمایشگر و عدم واکنش به حرکت‌های لمسی، حتی زمانی که این محصول را برای اولین بار از جعبه خارج کرده و روشن کرده‌اند، شاکی هستند. ظاهرا هیچ یک از مدل‌های دیگر این سری با مشکل مواجه نبوده و تنها کوچک ترین عضو این خانواده، با چنین ایرادی دست و پنجه نرم می‌کند.

برای این که با این مشکل بیشتر آشنا شویم، پیام یکی از کاربران که در انجمن مک رومورز و وب سایت Reddit دیده شده را با شما در میان می‌گذاریم:

دقیقا پس از دریافت آیفون 12 مینی، یک محافظ صفحه PanzerGlass روی آن قرار داده و شروع به استفاده کردم. مشکل من با صفحه لاک اسکرین این محصول است. تنها دکمه چراغ قوه و دکمه‌های پلیر برخی مواقع پاسخگو هستند و در اغلب موارد، دستگاه به عملکردهای لمسی پاسخ نمی‌دهد.

پس از آنلاک کردن دستگاه، همه چیز طبق روال انجام می‌شود. اما روی صفحه لاک اسکرین، باید خوش شانس باشم تا این محصول به عملکردهای لمسی من پاسخ دهد!

آیا کسی دیگر با چنین مشکلی روبرو شده است؟

ظاهرا برخی مواقع، نمایشگر به کشیده شدن انگشت از پایین صفحه به سمت بالا برای آنلاک کردن پاسخ نمی‌دهد. همچنین شورتکات‌های مربوط به دوربین و چراغ قوه که در پایین صفحه و در دو سمت آن قرار دارند نیز بسیاری از مواقع به عملکردهای لمسی پاسخگو نیستند. به نظر می‌رسد که این معضل زمانی که دستگاه در حالت آنلاک شده به سر می‌برد، وجود نداشته و همه چیز نرمال است.

این معضل ممکن است برای میلیون‌ها دارنده آیفون 12 مینی پیش آید، اما مطمئن باشید که سایر قسمت‌ها به خوبی و طبق روال همیشگی به کار خود ادامه می‌دهند.

image

 

کاربران گزارش داده‌اند که هنگام اتصال آیفون به شارژر یا زمانی که از آیفون 12 مینی بدون هیچ کیس محافظی استفاده می‌کنند، چنین مشکلی وجود ندارد. البته به نظر نمی‌رسد که این روش، راه مناسبی برای فرار از این مشکل به حساب آید. چرا که اپل محصولی با قیمت 699 دلار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای گوشی هوشمندی با این قیمت، این مشکلات ابتدایی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

از آن جا که تعداد افراد شاکی در این زمینه روز به روز در حال افزایش است، لذا به نظر می‌رسد که توجه کوپرتینویی‌ها به این موضوع به زودی جلب خواهد شد و راه حلی پیش پای آنان قرار می‌گیرد. اما متأسفانه تا به این لحظه، هیچ گونه اطلاعیه‌ای در مورد نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری بودن این مشکل اعلام نشده است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)