خانهاخبار
نوکیا 9.3 پیورویو احتمالا از اسنپدراگون 865 استفاده نمی‌کند

نوکیا 9.3 پیورویو احتمالا از اسنپدراگون 865 استفاده نمی‌کند

طبق شایعات باید تا پایان ماه دسامبر منتظر عرضه نوکیا 9.3 باشیم، ولی گفته شده که این دستگاه با چیپست اسنپدراگون 865 از راه نمی‌رسد.
۱۳۹۹/۸/۲۶

شایعات نشان می‌دهد که برند فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال در تدارک آن است تا به‌زودی مراسمی برای رونمایی از تلفن‌های هوشمند جدید خود برگزار کند. با این حال، اکنون گزارشی از سوی وب‌سایت NokiaPowerUser منتشر شده که حاکی از به تعویق افتادن این مراسم تا اواخر ماه دسامبر است. به‌علاوه، شایعات می‌گویند نوکیا ۹.۳ پیورویو از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده نخواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، دقیقا مشخص نیست که چرا عرضه این گوشی به تعویق افتاده است. همچنین، نمی‌دانیم که در مراسم پیش رو قطعا شاهد رونمایی از نوکیا ۹.۳ و نوکیا ۶.۳ خواهیم بود یا نه. ولی گفته شده که معرفی نوکیا ۷.۳ در این مراسم حتمی است.

نوکیا ۹.۳ پیورویو به‌عنوان وارثی برای نوکیا ۹ پیورویو از راه می‌رسد که اولین موبایل دنیا با دوربین پنج‌گانه بود. نوکیا ۹.۳ قرار بود در اوایل سال جاری معرفی شود، اما دلایل مختلف مدام عرضه آن را تعویق انداخته است. اکنون چون گفته می‌شد که نوکیا ۹.۳ در اواخر ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد، انتظار می‌رفت که این گوشی اسنپدراگون ۸۶۵ داشته باشد.

image

ولی حالا اکانت توئیتر Nokia_anew که به عنوان منبعی برای افشای اخبار نوکیا شناخته می‌شود، اعلام کرده که بعید است اسنپدراگون ۸۶۵ را روی نوکیا ۹.۳ ببینیم. با این حساب، مشخص نیست که در این گوشی از اسنپدراگون ۸۷۵ استفاده می‌شود یا نسخه قدیمی‌تری مثل اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را خواهیم دید تا این دستگاه قیمت پایین‌تری داشته باشد.

در خصوص نوکیا ۷.۳، گفته می‌شود که این دستگاه نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ خواهد داشت. نوکیا ۶.۳ نیز می‌توانید از اسنپدراگون ۶۷۰ یا ۶۷۵ استفاده کند و دوربینی چهارگانه با لنزهای برند ZEISS داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)