خانهاخبار
آیا گلکسی نوت 21 به خاطره‌ها خواهد پیوست؟

آیا گلکسی نوت 21 به خاطره‌ها خواهد پیوست؟

شایعات جدید، از موضوعی عجیب حکایت دارند.
۱۳۹۹/۸/۲۶

چندی است که حرف و حدیث‌های زیادی در مورد پایان عمر سری نوت سامسونگ به گوش می‌رسد. از آن جایی که پیش بینی می‌شود خانواده گلکسی اس 21 امکان پشتیبانی از قلم اس پن (S Pen) را داشته باشد، لذا ظاهرا باید با سری نوت سامسونگ خداحافظی کنیم.

از آن جایی که سری نوت سامسونگ در نیمه دوم سال‌های میلادی عرضه می‌شود، لذا کمی زود است که بخواهیم در مورد گلکسی نوت 21 صحبت کنیم. اما این موضوع باعث نمی‌شود که شرکت‌های فعال در این حوزه، برای پرچمداران و محصولات آینده خود نقشه‌ای را در سر نداشته باشند. حال یکی از افشاگران مشهور دنیای تکنولوژی با نام آیس یونیورس مدعی شده است که هیچ گونه اسناد و مدارکی در مورد توسعه و طراحی خانواده گلکسی نوت 21 مشاهده نمی‌شود.

اگر به خاطر داشته باشید، اواخر ماه آگوست بود که کمپانی سامسونگ اعلام کرد که برای نیمه دوم سال آینده میلادی، هنوز تصمیمی نگرفته است و همین موضوع، باعث شده تا اذهان اهالی رسانه به سمت خداحافظی با سری نوت برود.

سری اس 21 سامسونگ در حال حاضر در فاز تولید انبوه به سر برده و منابع خبری مختلف، از معرفی و عرضه زود هنگام آن در ماه ژانویه حکایت می‌کنند.

image

 

مهندسان و طراحان سامسونگ، کلیه هم و غم خود را روی محصولات تاشو معطوف کرده‌اند، اما به نظر بسیاری از تحلیل گران کمی زود است تا سری نوت، جای خود را به خانواده گلکسی زد بدهد. گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشو در حال حاضر، از قیمت بالایی برخوردار بوده و تمامی کاربران و مصرف کنندگان، امکان خریداری آن‌ها را ندارند و به همین دلیل، تنها شش میلیون از این محصول در سال جاری توسط سامسونگ به فروش رسیده است. البته آن‌ها پیش بینی می‌کردند که این میزان به عدد یک میلیون هم نزدیک نشود و دستیابی به چنین رقمی، مسلما مسئولان این برند کره‌ای را شگفت زده کرده است.

سامسونگ در سال گذشته، حدود 296 میلیون تلفن هوشمند در سراسر دنیا به فروش رسانده است و رقم شش میلیون در مقابل این عدد جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشته است.

گلکسی فولد که اولین گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو سامسونگ به حساب می‌آمد، به دلیل مشکلاتی که با خود به همراه داشت، نتوانست فروش موفقی را رقم بزند. اما امسال قضیه کمی متفاوت بود و گلکسی زد فولد 2 ظاهرا همه چیز را عوض کرده و علاقمندان زیادی، به سمت این محصول جذب شده‌اند.

به نظر می‌رسد که مسئولان و مدیران سامسونگ در حال کسب تجربه از این اتفاقات هستند و کمی زود است تا بخواهیم در مورد عرضه یا عدم عرضه گلکسی نوت در نیمه دوم سال آینده صحبت کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)