خانهاخبار
تصاویر CAD وان پلاس 9 منتشر شد

تصاویر CAD وان پلاس 9 منتشر شد

عکس رندر شده CAD گوشی OnePlus 9 در رسانه‌ها رویت شد.
۱۳۹۹/۸/۲۵

تلفن هوشمند وان پلاس 8 چندی است که در دسترس کاربران قرار گرفته و مدت زمان زیادی نیز از عرضه وان پلاس 8T نمی‌گذرد. پس کاملا طبیعی است که حرف و حدیث‌ها پیرامون محصول بعدی، یعنی وان پلاس 9 آغاز شود.

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز تصاویر رندر شده از اسمارت فون OnePlus 9 که با کد نام Lemonade از آن یاد می‌شود، هستیم. به نظر می‌رسد در طراحی این محصول، از گوشی‌های دیگری الهام گرفته شده است.

این تصویر رندر شده CAD که توسط وب سایت 91 Mobiles منتشر شده، برخی اجزای آشنا از لحاظ طراحی را با خود به همراه آورده است. این محصول به نمایشگر OLED تخت مجهز است که در قسمت بالایی آن، حفره دایره‌ای شکل (Punch Hole) برای قرارگیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. این موضوع باعث می‌شود که از نمای روبرو، این محصول شباهت زیادی به وان پلاس 8T داشته باشد. بد نیست بدانید که وان پلاس 8 از نمایشگری با لبه‌های منحنی بهره‌مند بود.

از آن جا که بسیاری از محصولات اندرویدی در سال جاری میلادی از نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی بهره مند بودند، لذا به نظر نمی‌رسد که چنین اتفاقی برای وان پلاس 9 نیز صادق نباشد. پیش بینی می‌شود که این اسمارت فون از نمایشگری 6.65 اینچی یا حتی بزرگتر از آن برخوردار باشد.

image

 

اگر نگاهی به پشت بدنه این محصول بیندازیم، ناخودآگاه ظاهر گلکسی نوت 20 در ذهن ما یادآور می‌شود. البته وان پلاس 8T نیز با زبان طراحی این چنینی همراه بود. اما بر خلاف محصول یاد شده که از چهار دوربین بهره‌مند بود، شاهد قرارگیری سه دوربین در محفظه مربوطه هستیم. هنوز مشخصات لنزهای این گوشی هوشمند مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که کوچکترین لنز مربوط به سنسور تشخیص عمق باشد.

پیش بینی می‌شود که وان پلاس 9 از پردازنده پنج نانومتری اسنپدراگون 875 بهره‌مند بوده و به این ترتیب، از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری این اسمارت فون در دسترس قرار نگرفته است. اما به نظر می‌رسد که با افزایش ظرفیت 200 میلی آمپر ساعتی در وان پلاس 8T نسبت به وان پلاس 8، دست کم شاهد باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در این محصول خواهیم بود. تکنولوژی Warp Charge وان پلاس نیز مسلما توسط شارژر آن پشتیبانی خواهد شد.

تا به این لحظه، هنوز حرف و حدیثی در مورد وان پلاس 9 پرو به گوش نرسیده است. اما پیش بینی می‌شود که هر دو محصول اوایل سال آینده میلادی (2021) به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)