خانهاخبار
یکی از امکانات اولیه خانواده آیفون 12 با مشکل روبرو است!

یکی از امکانات اولیه خانواده آیفون 12 با مشکل روبرو است!

کاربران زیادی در سراسر دنیا، با یک مشکل جدی روبرو هستند.
۱۳۹۹/۸/۲۵

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد اعتراضات سیل عظیمی از کاربران در مورد اپلیکیشن Messages در آیفون‌ها بودیم که اغلب این موارد به دارندگان آيفون 12 مرتبط می‌شود.

این معضل روی هر دو بخش چت‌های معمولی و چت‌های گروهی تأثیر گذاشته و باعث می‌شود که پیام‌های دریافتی، بدون هیچ گونه نوتیفیکیشنی همراه باشد. همچنین به گزارش مک رومورز، بعضی از کاربران مدعی شده‌اند که پیام‌های برخی از اشخاص به صورت تمام و کمال به آن‌ها نمی‌رسد.

برخی دارندگان آیفون از این موضوع شکایت دارند که پیام‌های ارسال شده در چت‌های گروهی توسط افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، در آیفون آن‌ها قابل مشاهده نیست و بعضی دیگر معتقد هستند که پیام‌ها با تأخیر نسبتا زیادی به آن‌ها ارسال می‌شود.

انجمن رسمی پشتیبانی از محصولات اپل و وب سایت Reddit نیز هدف این اعتراضات قرار گرفته است. چنین مشکلی به نظر می‌رسد که تنها مختص آیفون‌های جدید نیست و ظاهرا مشکل اصلی، به نسخه آی او اس 14.1 یا آي او اس 14.2 باز می‌گردد.

image

 

برخی از کاربران، روش‌های زیر را برای حل موقت این مشکل مطرح کرده‌اند که البته این موارد برای تمامی کاربران پاسخگو نیست:

  • دانلود و نصب اپلیکیشن Message+ روی محصولاتی که از اپراتور ورایزن استفاده می‌کند.
  • مراجعه به Settings> General> Reset و در نهایت انتخاب Reset Settings

متخصصان اپل در انجمن پشتیبانی وب سایت مربوطه در پاسخ به کاربران اعلام کرده‌اند که این مشکلات به اپراتورهای مخابراتی باز می‌گردد و با یک آپدیت نرم‌افزاری حل خواهد شد.

یکی از کاربران، مشکل خود را به صورت زیر اعلام کرده است:

من یک دستگاه آیفون 12 پرو خریداری کرده و آيفون 11 خود را به همسرم واگذار کردم. چند روز بعد، او از من سوال کرد که چرا به برخی پیام‌ها در گروه خانوادگی‌مان پاسخ نمی‌دهم و پس از کنکاش، متوجه شدم که این پیام‌ها بالکل در گوشی من نمایش داده نمی‌شود.

تمامی مراحل از جمله ریست کردن کامل دستگاه و انجام تنظیمات اولیه از ابتدا را انجام دادم. من روی آیفون 11 از نسخه‌های آزمایشی آی او اس 14.2 استفاده می‌کردم و به هیچ عنوان با چنین معضلی روبرو نشده بودم. این موضوع در حال حاضر که گوشی قبلی من نزد همسرم است نیز وجود ندارد. زمانی که به پشتیبانی T-Mobile مراجعه کردم، آن‌ها تمامی تنظیمات را چک کرده و همه چیز سر جای خودش بود. آن‌ها پیشنهاد کردند که سیم کارت 5G را خریداری کنم که با این روش نیز مشکل برطرف نشد.

حالا به نظرم این مشکل به یکی از دلایل زیر رخ داده است:

  • وجود یک باگ در آی او اس 14 که محصولات جدید را هدف قرار داده است.
  • چیپ‌های رادیویی قرار گرفته در خانواده آيفون 12 با مشکل روبرو است و این پدیده باید میان اپل و اپراتورهای مخابراتی حل و فصل شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)