خانهاخبار
مینگ چی کو تاریخ معرفی دو محصول جدید اپل را افشا کرد

مینگ چی کو تاریخ معرفی دو محصول جدید اپل را افشا کرد

آیا باید انتظار رونمایی از محصولات جدید اپل را در آینده نزدیک داشته باشیم؟
۱۳۹۹/۸/۲۴

طبق اعلام آقای مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه TFI Securities، اهالی کوپرتینو می‌خواهند تا در نیمه اول سال آینده میلادی (2021) نسل جدید آیپد با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی و ایرپادز 3 با طراحی مشابه ایرپادز پرو را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند.

در یادداشت جدیدی که وی در اختیار مراجع خبری قرار داده است و به نقل از مک رومورز، آقای مینگ چی کو این اطلاعات را از یک تأمین کننده قطعات تایوانی که مسئولیت تولید برخی از محصولات اپل در سال آينده میلادی را بر عهده دارد، به دست آورده است.

فناوری LCP که توسط این شرکت تایوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از یک حالت منعطف برای اتصال اجزای سخت‌افزاری به یکدیگر استفاده می‌کند که سرعت تبادل و انتقال اطلاعات را نیز به این ترتیب افزایش می‌دهد. طبق گزارش‌های اخیر، تولید انبوه نسل جدید آیپد با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد و به این ترتیب، شاهد معرفی محصولی با این ویژگی در سال آینده هستیم.

image

 

آقای مینگ چی کو حدودا هشت ماه پیش به این موضوع اشاره کرده بود که اپل در نظر دارد تا شش محصول را با نمایشگر mini-LED در سال 2021 روانه بازار کند. این محصولات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آیپد پرو 12.9 اینچی
  • آیمک پرو 27 اینچی
  • مک بوک پرو 14.1 اینچی
  • مک بوک پرو 16 اینچی
  • آیپد 10.2 اینچی
  • آیپد مینی 7.9 اینچی

البته وی در ادامه سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که آیپد پرو 12.9 اینچی، اولین محصولی خواهد بود که با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی در سه ماهه چهارم سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. اما اخبار جدید حاکی از آن است که پیش‌بینی‌های وی با تغییراتی روبرو شده است.

از طرف دیگر طراحان و مهندسان اپل، کار روی نسل سوم ایرپادز را آغاز کرده‌اند و تولید انبوه این محصول نیز از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

image

 

ایرپادز جدید از تکنولوژی System-in-Package که در ایرپادز پرو شاهد آن بودیم، بهره خواهد گرفت و زبان طراحی گذشته آن نیز با تغییراتی روبرو شده و کاملا شبیه به Airpods Pro خواهد شد. به این ترتیب ارتفاع قسمت در برگیرنده میکروفون کوتاه‌تر خواهد شد و ظاهری کوچکتر را به خود خواهد گرفت و سرپوش‌های سیلیکونی قابل تعویض نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

ایرپادز 3 در مقایسه با ایرپادز پرو از قیمت پایین‌تری برخوردار بوده و قابلیت حذف نویز فعال (ANC | Active Noise Cancellation) نیز برای آن در نظر گرفته نمی‌شود. از آن جا که اپل روی چیپست وایرلس جدیدی نیز کار می‌کند، لذا می‌توانیم انتظار بهبود عمر مفید باتری را نیز داشته باشیم.

مینگ چی کو در پایان اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که تکنولوژی soft board در نسل آینده آیفون‌ها، یعنی خانواده آيفون 13 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به این ترتیب، شاهد کاهش ابعاد قطعات و پایین آمدن هزینه ساخت آن‌ها خواهیم بود که در این شرایط، امکان افزایش ظرفیت باتری در اختیار مهندسان و طراحان این محصول قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)