خانهاخبار
نسخه‌های جدید نوکیا 6300 و نوکیا 8000 با پشتیبانی از 4G معرفی شدند

نسخه‌های جدید نوکیا 6300 و نوکیا 8000 با پشتیبانی از 4G معرفی شدند

عرضه مدل‌های کلاسیک خط تولید نوکیا همچنان ادامه دارد. HMD Global به‌تازگی دو عضو دیگر این خانواده یعنی نوکیا 6300 و نوکیا 8000 را معرفی کرده است.
۱۳۹۹/۸/۲۴

اچ‌ام‌دی گلوبال دو تلفن کلاسیک دیگر از برند نوکیا را با قابلیت‌های جدید روانه بازار کرد. نوکیا ۶۳۰۰ و نوکیا ۸۰۰۰ از سیستم عامل KaiOS استفاده می‌کنند که اپلیکیشن‌های مختلفی مثل واتس‌اپ، گوگل مپس و گوگل اسیستنت دارد. به‌علاوه، هر دو نسخه با 4G سازگار هستند. ظاهر نوکیا ۶۳۰۰ تقریبا مشابه مدل قدیمی این دستگاه است، اما در نوکیا ۸۰۰۰ دیگر خبری از کیبورد کشویی مدل قبلی نیست.

Nokia 6300 4G

نوکیا ۶۳۰۰ نمایشگری ۲.۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسلی دارد. بدنه این دستگاه از پلاستیک ساخته شده و در قاب عقب آن یک دوربین VGA دیده می‌شود. نوکیا ۶۳۰۰ از چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند. این گوشی یک باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با درگاه microUSB شارژ می‌شود.

image

نوکیا مدعی است که تلفن جدید آن‌ها در حالت استندبای با 4G تا ۲۵ روز دوام می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این موبایل می‌توانیم به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، گیرنده رادیو FM و قابلیت‌های هات اسپات وای‌فای اشاره کنیم. نوکیا ۶۳۰۰ در سه رنگ زغالی، سفید و فیروزه‌ای تولید می‌شود و با قیمت ۴۹ یورو عرضه خواهد شد.

Nokia 8000 4G

سری نوکیا ۸۰۰۰ همواره ارائه‌کننده محصولاتی با پرداخت پریمیوم‌تر بوده است، اما این قضیه در مورد نوکیا ۸۰۰۰ جدید فقط تا حدی صدق می‌کند. بدنه این دستگاه از پلاستیک ساخته شده و انحناهای خاصی روی آن دیده می‌شود. نوکیا ۸۰۰۰ فریمی کرومی دارد که ظاهر جذابی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. تلفن مذکور در رنگ‌های مشکی و طلایی به فروش می‌رسد تا یادآور دوران نوکیا ۸۸۰۰ باشد.

image

نوکیا ۸۰۰۰ از نمایشگری ۲.۸ اینچی با رزولوشن QVGA معادل ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل بهره می‌برد و در قاب عقب دوربینی ۲ مگاپیکسلی دارد. قلب تپنده این دستگاه هم اسنپدراگون ۲۱۰ است که همراه با ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به دست کاربران می‌رسد. نوکیا ۸۰۰۰ همچنین شامل جک هدفون، رادیو FM و قابلیت‌های هات اسپات وای‌فای است.

این موبایل یک باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که دوباره با درگاه microUSB شارژ می‌شود. اچ‌ام‌دی نوکیا ۸۰۰۰ را با قیمت ۷۹ یورو راهی بازار می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)