خانهاخبار
پشتیبانی نرم‌افزاری از وان پلاس نورد N10 و N100 از اندروید 11 فراتر نمی‌رود

پشتیبانی نرم‌افزاری از وان پلاس نورد N10 و N100 از اندروید 11 فراتر نمی‌رود

وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که وان پلاس نورد N10 5G و N100 برخلاف گوشی‌های گران قیمت این شرکت پشتیبانی نرم‌افزاری درازمدت نخواهند داشت.
۱۳۹۹/۸/۲۳

گوشی‌های جدید سری وان پلاس نورد یعنی N10 5G و N100 جدیدترین محصولاتی هستند که از سوی این برند معرفی شده‌اند. این دستگاه‌ها اگرچه تلفن‌های خیلی بدی نیستند، اما با توجه به محصولات چند سال اخیر وان پلاس چندان شاخص به حساب نمی‌آیند. حالا وان پلاس تایید کرده که N10 و N100 را فقط به اندروید ۱۱ آپگرید خواهد کرد.

تلفن‌های هوشمند مذکور با اندروید ۱۰ به بازار آمدند و بدیهی بود که نسخه بعدی اندروید را دریافت کنند. ولی حالا دیگر نباید انتظار داشته باشیم که نسخه بزرگ دیگری از اندروید برای این دو گوشی منتشر شود. وان پلاس در بیانیه خود می‌گوید:

نورد N10 5G و N100 به یک آپدیت بزرگ اندروید مجهز شده و تا دو سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند. برنامه در نظر گرفته شده برای این دو دستگاه مطابق استانداردهای بازار برای رده گوشی‌های مقرون به صرفه است. ما مثل همیشه به بازخورد کاربران گوش می‌دهیم و به‌دنبال راه‌هایی برای بهبود تجربه نرم‌افزاری برای همه دستگاه‌های وان پلاس خواهیم بود.

این شرکت همواره در زمینه انتشار آپدیت‌های نرم‌افزار مناسب عمل کرده است. برند وان پلاس پایگاه کاربری فعالی دارد که داوطلبانه در برنامه‌های بتا حاضر می‌شوند و قابلیت‌های جدید پوسته این شرکت را آزمایش می‌کنند. ولی حالا با اعلام این خبر احتمالا عده‌ای از طرفداران وان پلاس که به خاطر پشتیبانی درازمدت نرم‌افزاری طرفدار آن شده بودند، در انتخاب خود به شک و تردید خواهند افتاد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)