خانهاخبار
نسخه بنفش رنگ Xperia 5 II وارد کشور ژاپن شد

نسخه بنفش رنگ Xperia 5 II وارد کشور ژاپن شد

گوشی هوشمند اکسپریا 5 مارک 2 میزبان رنگ جدیدی در کشور ژاپن است.
۱۳۹۹/۸/۲۳

همان طور که مستحضر هستید، اسمارت فون Xperia 5 II سونی به صورت پیش فرض با چهار رنگ سیاه، خاکستری، آبی و صورتی در اختیار خریداران قرار گرفت. البته تمامی رنگ‌های یاد شده در مارکت‌های بین المللی به صورت یکسان در دسترس نیستند. اما مسئولان کمپانی سونی برای القاي جذابیت بیشتر به این ماجرا، تصمیم گرفته‌اند تا یک گزینه پنجمی را به رنگ بندی این دستگاه اضافه کرده و تنها در کشور ژاپن، رنگ بنفش این محصول را به فروشگاه‌های خود آورده و در دسترس خریداران قرار داده است.

در تصاویر زیر، گوشی هوشمند Xperia 5 II در رنگ بفنش را مشاهده می‌کنید که با مشارکت اپراتور بزرگ ژاپنی با نام Docomo، عرضه خواهد شد. به این ترتیب تنوع رنگی برای کاربران بیشتر خواهد شد و دست آن‌ها در هنگام انتخاب این محصول بیش از پیش باز می‌شود. البته ممکن است برای بعضی افراد، اضافه شدن رنگ جدید به منزله سخت‌تر شدن انتخاب باشد. دکمه پاور نقره‌ای رنگ این محصول که میزبان سنسور اثر انگشت نیز هست، یکی از اتفاقات جالب آن به حساب می‌آید.

image

 

همان طور که حدس زده‌اید، در زیر نمایشگر و در حوزه مشخصات سخت‌افزاری، هیچ تفاوتی میان این محصول با رنگ‌های دیگر آن وجود نداشته و تنها شاهد یک رنگ جدید هستیم. همچنین به دلیل عدم مغایرت در مشخصات سخت‌افزاری، تغییری در قیمت آن نیز حاصل نشده است.

image

 

تمام ماجرا به همین جا خلاصه می‌شود. اگر در کشور ژاپن زندگی می‌کنید یا قصد سفر به این کشور را دارید، یک اولویت پنجم نیز برای انتخاب اسمارت فون Xperia 5 II از لحاظ رنگ بندی به صورت خاص برای شما وجود خواهد داشت که در صورت نیاز، می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. بد نیست بدانید که این محصول به صورت اختصاصی، برای اپراتور ژاپنی Docomo طراحی و ساخته شده است و در کشورهای دیگر، قابل استفاده نیست. پس اگر تنها به عنوان یک سفر توریستی به ژاپن خواهید رفت، فکر خرید آن را از سر خود خارج کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)