خانهاخبار
وان پلاس نورد SE با شارژ سریع 65 واتی به بازار می‌آید

وان پلاس نورد SE با شارژ سریع 65 واتی به بازار می‌آید

گزارشی تازه به میان‌رده جدیدی از برند وان پلاس اشاره کرده که احتمالا پس از وان پلاس 9 معرفی می‌شود ولی ترکیبی از ویژگی‌های محصولات رده بالا و اقتصادی این شرکت را خواهد داشت.
۱۳۹۹/۸/۲۱

عمر سری وان پلاس نورد کمتر از شش ماه است و تاکنون فقط سه دستگاه از این خانواده معرفی شده. اولین محصول وان پلاس نورد بود که در ماه ژوئیه با اسنپدراگون 765G معرفی شد و به‌سرعت توانست به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار هند تبدیل شود. در ادامه وان پلاس نورد N10 5G و نورد N100 معرفی شدند.

حالا این شرکت مشغول کار روی دستگاه‌های دیگری است که احتمالا سال آینده وارد بازار می‌شوند. بر اساس گزارش منابع وب‌سایت اندروید سنترال، تلفن بعدی سری نورد با نام وان پلاس نورد SE عرضه خواهد شد. این دستگاه شبیه N10 5G و N100 تلفنی اقتصادی است اما چند آپگرید جذاب دارد.

وان پلاس نورد SE از اسم رمز Ebba استفاده می‌کند و ویژگی متمایزکننده آن شارژ سریع ۶۵ واتی است که برای اولین بار بر روی وان پلاس 8T معرفی شد. این دستگاه هم مثل 8T یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و شارژ کامل آن ۴۰ دقیقه طول می‌کشد. همچنین، گفته شده که نورد SE نمایشگری از نوع AMOLED خواهد داشت و درست مثل نورد اصلی از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد که وان پلاس هنوز تاریخ عرضه نورد SE را مشخص نکرده، اما منابع آگاه می‌گویند که عرضه آن به تاریخی بعد از رونمایی وان پلاس ۹ موکول خواهد شد. پرچمدار بعدی این برند احتمالا در ماه مارس ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. وان پلاس نورد N10 5G و N100 فقط ۱۲ روز بعد از معرفی 8T از راه رسیدند؛ در نتیجه، ممکن است استراتژی مشابهی برای نورد SE نیز در نظر گرفته شده باشد.

نکته جالب توجه در مورد نورد SE بازار هدف آن خواهد بود. برخلاف نورد N10 5G و N100 که در حال حاضر در بازارهای آمریکا و اروپا عرضه می‌شوند، نورد SE احتمالا فقط در هند و اروپا به بازار می‌آید و قرار نیست روانه بازار آمریکا شود. با این حال، هنوز برای نتیجه‌گیری زود است و باید منتظر گزارش‌های بیشتری بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)