خانهاخبار
تأییدیه هوآوی میت X2 صادر شد

تأییدیه هوآوی میت X2 صادر شد

محصول جدیدی از سوی کمپانی به زودی روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۹/۸/۲۱

اسمارت فون تاشوی آینده هوآوی ظاهرا با نام Huawei Mate X2 شناخته خواهد شد. به نظر می‌رسد که با یک محصول جدید روبرو خواهیم بود که بر خلاف تصورات، نمی‌توان آن را تنها یک آپدیت سخت‌افزاری نسبت به Mate X یا Mate Xs به حساب آورد. به عنوان یکی از قابلیت‌های این محصول، می‌توان به سیستم استاندارد شارژ سریع جدید آن اشاره کرد.

موسسه 3C امروز گواهی تأییدیه این محصول را صادر نموده است که در آن، توان شارژ 66 واتی به عنوان یکی از مشخصات این محصول عنوان شده است. به این ترتیب محصول جدید تاشوی هوآوی نسبت به دو مدل دیگر، بیست درصد سریع‌تر شارژ خواهد شد.

image

 

متأسفانه در این لحظه، اطلاعات خاصی در مورد هوآوی میت ایکس 2 در رسانه‌های خبری عنوان نشده است. اما به لطف سازمان Wi-Fi Alliance، می‌دانیم که این اسمارت فون به وای فای 6 مجهز بوده و به صورت پیش فرض، با رابط کاربری EMUI 11 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تا به حال، شایعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند مطرح شده است که مجموعه آن‌ها، حاکی از آن است که بر خلاف مدل‌های پیشین که نمایشگر آن‌ها به سمت بیرون باز شده و نمایشگر اصلی به دو نمایشگر کوچکتر تبدیل می‌شد، هوآوی میت ایکس 2 از صفحه نمایشی برخوردار است که مانند گلکسی فولد به سمت داخل جمع می‌شود.

تغییر زبان طراحی به این معناست که هوآوی میت X2 از نمایشگری جدید در قسمت بیرونی بهره‌مند است. یکی از شایعات از این موضوع نقل می‌کند که محصول جدید هوآوی به چهار دوربین در پشت بدنه و دو دوربین در هنگام بسته شدن آن بهره‌مند است. بد نیست بدانید که هنگام بسته بودن میت ایکس 2، دوربین سلفی در دسترس کاربر نخواهد بود.

حرف و حدیث‌هایی در مورد پشتیبانی این محصول از قلم نیز به گوش می‌رسد که هیچ کدام از موارد یاد شده در این مطلب، تا به این لحظه توسط مسئولین هوآوی تأیید نشده است. خوشبختانه با وجود صادر شدن دو تأییدیه، به نظر می‌رسد که کم کم به رویداد معرفی Huawei Mate X2 نزدیک می‌شویم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Sara

۱۳۹۹/۸/۲۲
شارژ 66 واتی اخه??ووو ایول واقعا

mohamademadi

۱۳۹۹/۸/۲۲
هواوی فوق العادست?

Ebrahim amini

۱۳۹۹/۸/۲۱
هواوی y8p یکی از بهترین مدلهاست و پرچم هواوی همیشه بالاست ??????❤️

Mohsen esmailpour

۱۳۹۹/۸/۲۱
حرف نداره واقعا عالیه امکانات خوبی داره??

Amin Moghim

۱۳۹۹/۸/۲۱
مثل همیشه قدرتمند و پیشرو در طراحی تمام تولیدات هواوی جزو برترین ها و بهترین هاست بی شک بی رقیب بی رقیبه و این برندهای دیگه‌اند که برای رسیدن بهش دارن تلاش میکنن ❤️❤️❤️❤️