خانهاخبار
ویوو پوسته جدید OriginOS را هفته آینده معرفی می‌کند

ویوو پوسته جدید OriginOS را هفته آینده معرفی می‌کند

در اطلاعیه‌ای که به‌تازگی از سوی ویوو منتشر شده، حالا بالاخره می‌دانیم که رابط کاربری جدید این شرکت در چه تاریخی معرفی و منتشر خواهد شد.
۱۳۹۹/۸/۱۹

شرکت ویوو چندی پیش تایید کرد که مشغول کار روی رابط کاربری جدیدی موسوم به OriginOS است و می‌خواهد آن را جایگزین پوسته فعلی خود یعنی FunTouchOS کند. حالا امروز تایید شده که این رابط کاربری در تاریخ ۲۸ آبان منتشر خواهد شد. ویوو به همین مناسبت مراسمی در شنژن چین برگزار می‌کند تا از قابلیت‌ها و طراحی پوسته جدیدش پرده بردارد.

در تیزرهای قبلی OriginOS نشان داده شد که این پروژه توسط استودیویی به نام Origin Studio توسعه می‌یابد و شعار آن Brave New World است که به بازطراحی کامل پوسته آن‌ها هم اشاره می‌کند. در گزارش‌های قبلی فاش شده بود که این شرکت می‌خواهد دو نسخه از رابط کاربری خود را برای اختیار کاربرانش بگذارد: OriginOS و اندروید خام. ظاهرا خود کاربران می‌توانند بین این دو گزینه انتخاب داشته باشند و جابه‌جا شوند.

ویوو احتمالا علاوه بر این سیستم عاملِ مبتنی بر اندروید از چند محصول دیگر نیز در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود رونمایی خواهد کرد. این محصولات می‌توانند شامل اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، همکاری‌های تجاری و غیره باشند. این شرکت قبلا گفته بود که رابط کاربری بعدی آن‌ها برای تلفن‌های هوشمند فعلی ویوو هم منتشر می‌شود. با این حال تا زمان عرضه رسمی نمی‌دانیم که کدام دستگاه‌ها از آن پشتیبانی خواهند کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)