خانهاخبار
مینگ-چی کو: سری آیفون 13 دوربین فوق عریض بهتری خواهد داشت

مینگ-چی کو: سری آیفون 13 دوربین فوق عریض بهتری خواهد داشت

تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل در گزارش جدیدی به صحبت درباره سری آیفون 13 پرداخته و انتظارات خود از آیفون 2021 را تشریح کرده است.
۱۳۹۹/۸/۱۷

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر شرکت TF International Securities، در یادداشت جدیدی از انتظارات خود برای خانواده آیفون‌های سال بعد یعنی سری آیفون ۱۳ صحبت کرده و معتقد است که فروش این محصولات به دلایل مختلف نویدبخش خواهد بود.

به گفته کو، آیفون ۱۳ درست مثل آیفون ۱۲ در چهار مدل از راه می‌رسد اما دوربین آن پیشرفت‌های قابل توجهی خواهد داشت. او به‌طور خاص باور دارد دوربین فوق عریض مدل‌های رده بالای آیفون بعدی به دیافراگم f/1.8 و لنز 6P (یا شش عنصره) با فوکوس خودکار مجهز می‌شود. در حال حاضر تمام مدل‌های آیفون ۱۲ از دوربین فوق عریض f/2.4 با لنز 5P و فوکوس ثابت استفاده می‌کنند.

مینگ-چی کو انتظار دارد که در سال ۲۰۲۲ همه مدل‌های آیفون از دوربین فوق عریض f/1.8، لنز 6P و فوکوس خودکار بهره‌مند شوند. او می‌گوید شرکت Largan احتمالا به یکی از تامین‌کنندگان بزرگ VCM برای دوربین فوق عریض آیفون تبدیل خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که Largan حدود ۷۰ درصد از سفارشات VCM آیفون ۱۳ را از آن خود کند.

این تحلیل‌گر مشهور معتقد است که آیفون ۱۳ رشد سالانه خود را افزایش می‌دهد و به دلایل مختلف شرایط بهتری را برای زنجیره تامین خود به وجود می‌آورد. زیرساخت‌های بهتر 5G در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، بازگشت به پنجره زمانی عرضه آیفون در ماه سپتامبر و تقویت دوربین سری آیفون ۱۳ از دلایل این اتفاق خواهد بود.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره آیفون ۱۳ منتشر نشده اما انتظار داریم که این خانواده هم مثل آیفون ۱۲ برای دوربین سلفی از ناچ استفاده کند. تحلیل‌گر بازار صفحات نمایش، راس یانگ، قبلا گفته بود که سری آیفون ۱۳ در چهار مدل از راه می‌رسد و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)