خانهاخبار
سامسونگ روی موبایلی با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کند

سامسونگ روی موبایلی با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کند

به‌گزارش وب‌سایت 91Mobiles سامسونگ در آینده موبایلی اقتصادی معرفی خواهد کرد که یک باتری بزرگ 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد.
۱۳۹۹/۸/۱۵

سامسونگ در یک سال گذشته گوشی‌های اقتصادی زیادی را معرفی کرده که باتری‌های بزرگ ۵ و ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارند. وجود این باتری‌ها در تلفن‌های هوشمند معمولا به‌معنای تامین دو روز انرژی برای مصارف کاربری عادی است.

اکنون وب‌سایت 91mobiles در گزارشی می‌گوید سامسونگ در حال کار روی موبایلی اقتصادی با باتری ۷ هزار میلی‌آمپر ساعتی است. با این حساب، باتری این گوشی حتی از باتری تبلت‌هایی مثل گلکسی تب اکتیو ۳ و گلکسی تب A 8.4 نیز بزرگ‌تر خواهد بود.

image

موبایلی با این ظرفیت باتری می‌تواند حتی تا سه روز انرژی تلفن هوشمند شما را تامین کند و به درد کسانی بخورد که نمی‌توانند هر شب دستگاه خود را شارژ کرده یا مدام پاور بانک همراه داشته باشند. وب‌سایت 91mobiles تصاویری از قاب این دستگاه را هم منتشر کرده و شماره مدل آن را که SM-M127F و SM-F127G است تایید می‌کند. به‌علاوه، می‌توانیم ببینیم که این گوشی دوربین اصلی چهارگانه دارد.

به نظر نمی‌رسد که در قاب عقب این دستگاه محلی برای حسگر اثر انگشت وجود داشته باشد. اما احتمال دارد که سامسونگ از حسگر اثر انگشت جانبی در زیر دکمه پاور استفاده کند. منبع گزارش امروز می‌گوید دستگاه مذکور می‌تواند گلکسی M12 یا گلکسی F12 نام بگیرد.

اگر این گوشی M12 باشد یعنی جایگزین گلکسی M11 خواهد بود که چند ماه پیش معرفی شده بود. گلکسی M11 از اسنپدراگون ۴۵۰، دوربین سه‌گانه (۱۳ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی) و باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی استفاده می‌کرد. سامسونگ همچنین پیش‌تر موبایلی از سری F با نام گلکسی F41 را معرفی کرده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)