خانهاخبار
هوآوی و ردمی صدرنشین فهرست برترین گوشی‌های اکتبر آنتوتو شدند

هوآوی و ردمی صدرنشین فهرست برترین گوشی‌های اکتبر آنتوتو شدند

بنچمارک آنتوتو با انتشار دو فهرست جداگانه از گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده بازار به معرفی بهترین محصولات موجود پرداخت.
۱۳۹۹/۸/۱۵

آنتوتو رسما فهرست ۱۰ تلفن هوشمند پرچمدار و میان‌رده ماه اکتبر را منتشر کرد و می‌توانیم ببینیم که هوآوی میت ۴۰ پرو برترین محصول در ماه گذشته بوده است. بالاترین امتیاز تمام دستگاه‌هایی که بنچمارک آنتوتو ۸ را اجرا کرده‌اند ۶۸۵٫۳۳۹ اعلام شده ولی با فعال‌سازی حالت عملکرد بالا میت ۴۰ پروی هوآوی می‌تواند به عددی بالاتر از ۷۲۰ هزار نیز دست پیدا کند.

image

مقام دوم متعلق به iQOO 5 Pro و iQOO 5 است که هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برند. در رده هفتم نام Asus ROG Phone 3 را می‌بینیم که پایین‌تر از دستگاه‌های ارزان‌تری مثل ردمی K30S قرار گرفته است. در هر صورت، فعلا تاج پادشاهی پردازنده‌های دنیای موبایل بر سر Kirin 9000 جا خوش کرده و باید صبر کنیم تا ببینیم که اسنپدراگون ۸۷۵ می‌تواند آن را برای خودش تصاحب کند یا نه. شواهد از نزدیکی این دو تراشه به یکدیگر خبر می‌دهند.

در دسته محصولات میان‌رده، ردمی 10X پرو 5G و ردمی 10X 5G به‌لطف چیپست دیمنسیتی ۸۲۰ برترین گوشی‌های بازار هستند. هر دو دستگاه به امتیازی بالاتر از ۳۹۰ هزار دست پیدا کرده‌اند. جایگاه سوم به Kirin 985 تعلق دارد که آنر ۳۰ از آن استفاده می‌کند. شایان ذکر است که اکثر اعضای این فهرست از Kirin 985 و Kirin 820 بهره می‌برند، در حالی که اسنپدراگون 765G فقط در محصولات رده ۹ و ۱۰ دیده می‌شوند.

بنچمارک آنتوتو بارها روی تک‌تک این محصولات اجرا شده و امتیازی که می‌بینید میانگین این آزمایش‌هاست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)