خانهاخبار
مشخصات و رندرهای موتورولا موتو G10 پلی لو رفت

مشخصات و رندرهای موتورولا موتو G10 پلی لو رفت

افشاگر معروف بازار موبایل تصاویر کامپیوتری موتو G10 پلی را به اشتراک گذاشته و اطلاعات را در خصوص مشخصات فنی آن فاش کرده است.
۱۳۹۹/۸/۱۴

یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار گوشی‌های اقتصادی موتورولاست که در فواصل زمانی کوتاه محصولات خود را معرفی می‌کند. این شرکت اخیرا از موتو G9 پلی رونمایی کرده بود و حالا شایعاتی درباره عرضه موتو G10 پلی به گوش می‌رسد.

افشاگر معروف با نام کاربری OnLeaks اخیرا رندرهایی از موتو G10 پلی را فاش کرده و می‌گوید که این دستگاه ممکن است با شماره مدل XT-2117 به بازار بیاید. او نمی‌داند که نام تجاری این گوشی دقیقا چه خواهد بود، اما با توجه به مشخصات آن حدس می‌زند که جانشین موتو G9 پلی باشد.

image

رندرهای حاضر حاکی از تغییرات اندک این دستگاه نسبت به نسل قبلی است. موتو G10 پلی احتمالا از همان ماژول دوربین موتو G9 پلی و حتی موتو E7 پلاس استفاده خواهد کرد. با این حال، محل قرارگیری دوربین ممکن است کمی متفاوت باشد.

برخلاف موتو G9 پلی که دوربین جلوی آن در ناچی قطره‌ای قرار گرفته بود، موتو G10 پلی از حفره‌ای استفاده می‌کند که در گوشه سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود. وجود حداقل حاشیه در سه ضلع بدنه و حاشیه نسبتا ضخیم در پایین صفحه نمایش متضمن محدوده قیمتی دستگاه خواهد بود. علاوه بر این، حضور جک هدفون در بالای بدنه نیز تاییدکننده همین مسئله است.

طبق گفته منبع تصاویر، موتو G10 پلی احتمالا از نمایشگری ۶.۵ اینچی استفاده می‌کند و ابعاد بدنه ۱۶۵ در ۷۵ در ۹.۵ میلی‌متر است. ضخامت دستگاه به خاطر ماژول دوربین تا ۱۰.۴ میلی‌متر می‌رسد ولی پیکربندی سه لنز دوربین هنوز مشخص نیست.

اسناد گواهی FCC نشان می‌دهد که موتو G10 پلی احتمالا با حسگر اثر انگشت جانبی از راه می‌رسد و این موضوع در رندرها هم تقریبا پیداست. همچنین، گفته شده که باتری این گوشی یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. موبایل جدید موتورولا باید ظرف چند هفته آینده معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)