خانهاخبار
بنچمارک جدید از برتری اسنپدراگون 875 نسبت به Kirin 9000 خبر می‌دهد

بنچمارک جدید از برتری اسنپدراگون 875 نسبت به Kirin 9000 خبر می‌دهد

بر اساس جدیدترین نتایج بنچمارک Master Lu، چیپست پرچمدار کوآلکام توانسته با اختلاف اندکی چیپست پرچمدار هوآوی را پشت سر بگذارد.
۱۳۹۹/۸/۱۳

بر اساس گزارش جدید افشاگر معروف چینی Digital Chat Station، نتایچ بنچمارک چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۷۵ بر روی یک دستگاه مهندسی منتشر شده و قدرت این تراشه ۵ نانومتری را نشان می‌دهد. کوآلکام در این چیپست همچنان از چیدمان هسته‌ای ۱+۳+۴ استفاده می‌کند و سرعت هسته اصلی تراشه آن ۲.۸۴ گیگاهرتز است.

با این حال، طراحی بهینه‌تر هسته‌ها باعث دستیابی به نتایج بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ شده است. به‌علاوه، چیپست بعدی کوآلکام توانسته با اختلاف اندکی چیپست پرچمدار هوآوی یعنی Kirin 9000 را پشت سر بگذارد. منتها در بخش مقایسه گرافیک هر دو تراشه با Adreno و Mali-G78 MP24 عملکرد یکسانی دارند.

image

با این حساب و به‌خاطر عملکرد بهتر CPU در اسنپدراگون ۸۷۵، این تراشه امتیاز کلی بالاتری نسبت به Kirin 9000 کسب کرده است. اختلاف میان قدرت تراشه‌ها در بنچمارک حاضر یعنی بنچمارک Master Lu از بنچمارک آنتوتو کمتر است. افزون بر این، فراموش نکنید که تولیدکنندگان مختلف تلفن‌های هوشمند در محصولات خود از مقدار رم متفاوتی با سرعت‌های گوناگون استفاده می‌کنند و نتایج نهایی در دستگاه‌های مصرفی می‌تواند متفاوت باشد.

اکانت Digital Chat Station قبلا گفته بود که شیائومی می‌خواهد برای استفاده از اسنپدراگون ۸۷۵ در چین انحصار زمانی داشته باشد. این شرکت احتمالا پرچمدار کوآلکام را برای اولین بار روی سری می ۱۱ به کار خواهد گرفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)