خانهاخبار
سری آنر V40 احتمالا اواسط دسامبر با دو چیپست معرفی می‌شود

سری آنر V40 احتمالا اواسط دسامبر با دو چیپست معرفی می‌شود

بر اساس گزارش‌های جدید، آنر احتمالا در اواسط ماه آینده میلادی از سری پرچمداران V40 پرده برمی‌دارد و این محصولات را با دو پردازنده به بازار می‌فرستد.
۱۳۹۹/۸/۱۳

پیش‌تر در ماه اکتبر تیزری از سری گوشی‌های هوشمند Honor V40 منتشر شده بود که نشان می‌داد این برند برخلاف چالش‌های مالکش هوآوی در نظر دارد تا به تولید محصولات خود ادامه دهد. حالا امروز اطلاعات بیشتری درباره این خانواده منتشر شده است.

افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی ویبو می‌گوید سری آنر V40 در ماه دسامبر از راه می‌رسد و در دو نسخه با چیپست‌های مختلف عرضه خواهد شد. دسته‌ای از محصولات V40 از دیمنسیتی +1000 استفاده می‌کنند و دسته بعدی به Kirin 9000 مجهز می‌شوند. این تقسیم‌بندی می‌تواند بر اساس موقعیت‌های جغرافیایی صورت بگیرد.

شایعات حاکی از آن است که V40 از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی دوگانه‌ای دارد که درون حفره‌ای روی نمایشگر +FHD آن قرار می‌گیرد. دوربین اصلی این گوشی سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی از نوع RYYB خواهد بود. آنر V40 احتمالا شارژری ۶۶ واتی خواهد داشت و با شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی عرضه می‌شود.

پرچمداران آنر همواره بخشی از نوآوری‌های محصولات سری P و میت هوآوی را به نمایش گذاشته‌اند. این شرکت سعی دارد تا با ارائه بهترین مشخصات فنی و مناسب‌ترین قیمت بیشترین مخاطب را به سمت محصولات خود جذب کند. حالا باید صبر کنیم تا ببینیم که آن‌ها ماه بعد چه برنامه‌ای برای ما تدارک دیده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)