خانهاخبار
سامسونگ با طراحی مجدد گلکسی استور به همه یادآوری می‌کند که هنوز فورتنایت را دارد

سامسونگ با طراحی مجدد گلکسی استور به همه یادآوری می‌کند که هنوز فورتنایت را دارد

غول کره‌ای با بازطراحی استور خود به کاربران گوشزد می‌کند که فورتنایت هنوز برای اندروید و سامسونگ زنده است
۱۳۹۹/۸/۱۳

گوگل پلی جایی است که اکثر کاربران برنامه‌ها و بازي‌های مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند، اما گوشی‌های سامسونگ علاوه بر گوگل پلی از استور خود سامسونگ یعنی گلکسی استور نیز بهره می‌برند. اکنون کره‌ای‌ها باز بازطراحی مجدد این فروشگاه نرم‌افزاری سعی دارند نشان دهند که روی بازی تمرکز ویژه‌ای دارند.

image

در اوایل سال ۲۰۱۹، سامسونگ به استور خود رنگ و بوی تازه‌ای بخشید اما از آن تاریخ می‌توان گفت تقریبا یکسال است که دستی به سر و روی فروشگاه خود نکشیده است. اکنون بعد از گذشت یکسال با طراحی خوش آب و رنگ فروشگاه خود نشان داده که تمرکز خاصی روی بازی دارد. در طراحی جدید، سامسونگ در ستون‌های بالا گیمینگ را برجسته کرده و هم چنین توصیه‌های شخصی‌سازی را برای کاربران در نظر گرفته است. برای رفتن به قسمت اپلیکیشن‌ها کاربر باید روی تب برنامه‌ها ضربه بزند و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که به طور پیش‌فرض وقتی گلکسی استور را باز می‌کنید روی تب گیمینگ قرار دارد.

سامسونگ Galaxy Store را برای طرفداران سرسخت بازی و همین‌طور کاربرانی که گاه و بی‌گاه به بازی می‌پردازند عرضه کرده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی هیجان‌انگیز بازی و استفاده از مزایای منحصر به فرد کهکشانی‌ها بهره‌مند شوند. گلکسی استور با انتخاب‌هایی متشکل از بهترین بازی‌ها و هدیه‌ها به شما کمک می‌کند تا بیشتر و بیشتر بازی کنید.

این که آیا بازی روشی برای استراحت، محک زدن خودتان یا امتحان شانس است، فروشگاه باز طراحی شده‌ی Galaxy Store برای گشتن، کشف کردن و بازی‌های دلخواه شماست. به علاوه وقتی از طریق گلکسی استور بازی می‌کنید، می‌توانید به بازی ها، جوایز و مزایای اختصاصی گلکسی استور دسترسی داشته باشید. هم‌چنین می‌توانید از توصیه‌های بازی و کارشناسان خبره‌ی آن برای استفاده‌ی بهتر و بیشتر بهره‌مند شوید.

قابل ذکر است که سامسونگ خیلی سعی در نشان دادن فورتنایت دارد. در حالی که ایکس باکس گیم پس و عناوین مهم دیگر در فروشگاه گلکسی موجود است، اما کاملا واضح است که تمرکز روی فورتنایت است. ظاهرا فقط فروشگاه گلکسی فورتنایت دارد و هیچ فروشگاه دیگری این عنوان را ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)