خانهاخبار
آپدیت جدید تلگرام عرضه شد

آپدیت جدید تلگرام عرضه شد

در این مطلب می‌خواهیم با قابلیت‌های جدید تلگرام آشنا شویم.
۱۳۹۹/۸/۱۲

شب گذشته، نسخه جدید تلگرام با ویژگی‌هایی جدید در اختیار کاربران قرار گرفت. در ادامه این مطلب می‌خواهیم قابلیت‌های جدید را با هم مرور کرده و از آن‌ها اطلاع پیدا کنیم. با ما همراه باشید.

امکان پین کردن چند پیام

از این پس شما قادر خواهید بود تا چند پیام مختلف را در هر صفحه چت به صورت پین شده قرار دهید و برای نقل مکان میان آن‌ها، کافی است تا روی پیام پین شده ضربه بزنید تا گزینه بعدی به نمایش گذاشته شود. همچنین به کمک دکمه جدیدی که در قسمت راستی این پنجره قرار گرفته، می‌توانید کلیه پیام‌های پین شده را به صورت یک جا مشاهده کنید.

 

در کنار کانال‌ها و گروه‌ها، پیام‌های پین شده در چت‌های یک نفره نیز در دسترس خواهند بود.

بهبود لوکیشن‌های زنده

زمانی که دوستان‌تان مکان زنده خود را با شما به اشتراک می‌گذارند، شما قادر خواهید بود تا هشداری را برای زمان نزدیک شدن آن‌ها تنظیم کنید. همچنین آیکون‌های روی نقشه، جهت حرکت فرد را به نمایش می‌گذارد و شما قادر خواهید بود تا در هر لحظه این موضوع را ردیابی کرده و در صورت بروز اشتباه در مسیر، به مخاطب خود اطلاع دهید.

 

پلی لیست‌ها

زمانی که شما چند آهنگ را به صورت همزمان ارسال کنید، آن‌ها در قالب یک پلی لیست در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد. به این ترتیب گوش دادن، فوروارد کردن یا ریپلای کردن آن راحت‌تر خواهد بود. اگر یکی از آن‌ها را باز کنید، سایر موارد در لیست دانلود و پخش قرار خواهد گرفت.

 

همچنین اگر چند فایل را به صورت همزمان ارسال کنید، مانند یک آلبوم عکس در یک حباب چت قرار خواهند گرفت. اما شما قادر خواهید بود تا هر فایل را به صورت جداگانه مرور کنید.

آمار پست‌های کانال‌ها

کامنت‌ها باعث ایجاد ذوق و انگیزه در مدیران کانال‌ها می‌شود و حالا تلگرام با معرفی ابزاری جدید، هیجان این موضوع را بیشتر کرده است. در کنار مشاهده آمار کانال، شما قادر خواهید بود تا آمار هر یک از پست‌های کانال را به صورت جداگانه مشاهده کنید و لیست کانال‌های عمومی که پست‌ها برای آن‌ها فوروارد شده‌اند نیز در این قسمت قابل مشاهده است.

image

 

انیمیشن‌هایی جدید در سیستم عامل اندروید

توسعه دهندگان اپلیکیشن تلگرام برای پلتفرم اندروید، انیمیشن‌هایی جدید هنگام ارسال پیام یا سوییچ بین موزیک‌ها را در نظر گرفته‌اند.

 

همچنین در سیستم عامل اندروید شما هنگام دریافت یک تصویر، می‌توانید آن را در همان لحظه، بدون نیاز به دانلود و آپلود مجدد، ویرایش کرده و برای شخص فرستنده ارسال کنید. تنها کافی است تا روی آيکون قلمو ضربه زده و ادیت‌های مورد نیاز خود را روی تصویر انجام دهید.

امکان تست شانس

با ارسال استیکر Jackpot می‌توانید شانس خود را برای ردیف شدن آیتم‌ها بسنجید.

 

اگر این موضوع را امتحان کردید، پیشنهاد می‌کنیم ایموجی‌های تاس، توپ بسکتبال، توپ فوتبال، یا دارت را نیز جداگانه امتحان کنید.

ایموجی‌های متحرک بیشتر

به مناسبت هالووین، تلگرام اقدام به نمایش برخی ایموجی‌ها به صورت متحرک و با حال و هوای هالووین کرده است. کافی است تا مانند ویدئوهای زیر، ایموجی‌های مربوطه را به صورت تکی برای مخاطب خود ارسال کنید.

 

کاربران گوشی‌های اندرویدی یا آيفون، می‌توانند به پلی استور یا اپ استور اپل مراجعه کرده و نسبت به بروزرسانی اپلیکیشن تلگرام اقدام کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)