خانهاخبار
گلکسی zفولد 3 همراه با یک S Pen عرضه خواهد شد

گلکسی zفولد 3 همراه با یک S Pen عرضه خواهد شد

در جدیدترین پتنت منتشرشده از سوی سامسونگ به نظر می‌رسد Galaxy Z Fold 3 دارای S Pen باشد.
۱۳۹۹/۸/۱۱

سامسونگ گلکسی فولد و نسخه بعدازآن گلکسی Z Fold 2 را برترین دیوایس موبایلی چندوظیفه می‌نامد – هم‌زمان یک تبلت و یک اسمارت‌فون هستند. با توجه به پتنت‌های ثبت‌شده در وایپو (سازمان جهانی مالکیت فکری) متوجه می‌شویم که Z Fold 3 با در اختیار داشتن S Pen قدرتمندتر از گذشته ظاهر خواهد شد.

image

 

در پتنت این‌گونه می‌بینیم که همچون اسمارتفون گلکسی نوت قلم در بخش پایینی گوشی سمت راست جای گرفته است. مهم‌ترین مسئله نحوه تعامل S Pen با محل تا شوندگی نمایشگر است که بر اساس شایعات منتشرشده از کره جنوبی سامسونگ درصدد به‌کارگیری فناوری AES (راه‌حل الکترواستاتیک فعال) برای نمایشگر تاشو است که برای کار کردن نیازی به دیجیتایزر نخواهد داشت.

این تکنولوژی از نمونه resonance الکترومگنتیک که در گوشی‌های نوت به کار گرفته می‌شود بسیار گران‌قیمت‌تر است و شاید به همین دلیل باشد که استفاده از این فناوری دچار تعویق شده است.

بر اساس پتنت منتشرشده علاقه‌مندان محصولات سامسونگ مخصوصاً دیوایس‌های تاشو مدل کانسپت آن را طراحی کرده‌اند.

image

 

این پتنت ماه آپریل ثبت‌شده است و همین هفته مورد تائید قرار گرفت که بدین معنی است سامسونگ مدتی است بر افزودن S Pen به گوشی تاشوی خود اندیشیده است. ازآنجاکه ماه گذشته Galaxy Z Fold2 5G  معرفی شد عرضه Galaxy Z Fold3 همراه با S Pen قطعاً بافاصله زمانی بیشتری خواهد بود شاید نیمه دوم سال 2021.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)