خانهاخبار
موبایل رول‌شونده ال‌جی احتمالا مارس 2021 معرفی می‌شود

موبایل رول‌شونده ال‌جی احتمالا مارس 2021 معرفی می‌شود

گزارش‌ها حاکی از آن است که ال‌جی در سه‌ماهه اول 2021 از یک گوشی پرچمدار کلاسیک و موبایلی با طراحی رول‌شونده رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۸/۱۱

تمرکز ال‌جی در ابتدای سال آینده میلادی بر روی دو پروژه Rainbow و B Project خواهد بود. اولی احتمالا پرچمداری عادی است که دنباله‌ای بر گوشی‌های سری V به حساب می‌آید و دومی موبایلی با نمایشگر رول‌شونده است.

دستگاه دوم بخشی از پروژه اکسپلورر محسوب می‌شود که پیش‌تر از آن ال‌جی وینگ را دیده بودیم. Project B دارای طراحی خاصی است که در آن بخشی از صفحه داخل بدنه رول شده ‌و فقط در هنگام نیاز خارج می‌شود.

ال‌جی این دستگاه را به صورت مختصر در انتهای مراسم رونمایی از وینگ به نمایش گذاشت. ویدیوی مربوطه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

رنگین کمان یا Rainbow در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ و B Project در ماه مارس به بازار می‌آید. به گزارش نشریه کره‌ای The Elec، انتظار می‌رود که ال‌جی امسال حدود ۲۶ میلیون تلفن هوشمند بفروشد و در سال آینده نیز بیشتر از ۳۰ میلیون فروش داشته باشد.

این خبرگزاری می‌گوید ال‌جی در آینده طراحی و تولید شمار بیشتری از گوشی‌های خود را به سایر شرکت‌ها واگذار می‌کند. در سال ۲۰۱۸ فقط حدود ۱۰ درصد از تلفن‌های این غول کره‌ای خارج از این شرکت تولید شده بود. این رقم در سال ۲۰۱۹ به ۳۰ درصد رسید و امسال باید حدود ۶۰ درصد باشد. سال آینده هم انتظار داریم این عدد به ۷۰ درصد برسد.

برنامه اصلی ال‌جی این بود که ساخت گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کند، و حتی برخی از محصولات پریمیوم مثل Velvet 2 نیز همین شرایط را داشته باشند. امسال Q92 و Stylo توسط خود این شرکت ساخته می‌شوند ولی نسخه‌های آتی آن‌ها به دست سایر تولیدکنندگان طراحی خواهد شد.

این استراتژی به ال‌جی اجازه می‌دهد تا تمرکز بیشتری روی پروژه‌های مهم‌تری مثل Rainbow و پروژه اکسپلورر داشته باشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)