خانهاخبار
آنر 10X Lite با دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

آنر 10X Lite با دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

تلفن هوشمندی که امروز از سوی آنر معرفی شد محصولی شبیه برادران بزرگترش است که با قیمتی کمتر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
۱۳۹۹/۸/۱۰

جدیدترین عضو خانواده آنر ایکس ۱۰ محصولی با نام 10X Lite است. این گوشی جايگزين ارزان‌تری برای X10 5G و X10 Max 5G به حساب می‌آید و دارای یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۲.۵ واتی است.

image

آنر ۱۰ ایکس لایت نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +FHD دارد که در بالای آن حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت این دستگاه در سمت راست بدنه تعبیه شده، در حالی که جک هدفون و درگاه USB-C در پایین آن دیده می‌شود.

در قاب عقب آنر ۱۰ ایکس لایت دوربین چهارگانه‌ای با یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود دارد که دیافراگم آن f/1.8 است. این دستگاه همچنین یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو و تشخیص عمق دارد. قلب تپنده ۱۰ ایکس لایت Kirin 710 است و کنار آن ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دیده می‌شود.

image

موبایل جدید آنر به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته Magic UI 3.1 به بازار می‌آید. همان‌طور که انتظار می‌رود این دستگاه فاقد خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل است و در عوض از HMS استفاده می‌کند.

آنر ۱۰ ایکس لایت در رنگ‌های یخی ایسلندی، مشکی نیمه‌شب و سبز زمردی با قیمت ۲۱۳ دلار راهی بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)