خانهاخبار
رندر جدید از گلکسی S30 الترا ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

رندر جدید از گلکسی S30 الترا ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

بر اساس رندر جدیدی که از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 30 الترا لو رفته است، این دستگاه دوربینی پنج‌گانه خواهد داشت.
۱۳۹۹/۸/۹

پس از انتشار اولین رندرها از گلکسی اس ۳۰ الترا (یا گلکسی اس ۲۱ الترا)، حالا رندر تازه‌ای از این پرچمدار قدرتمند منتشر شده و جزئیات تازه‌ای را درباره دوربین عقب و سنسورهای نامشخص آن فاش می‌کند.

این تصویر که از سوی افشاگر معروف، استیو همرستافر، منتشر شده تا حد زیادی با رندرهای قبلی تطابق دارد. گلکسی اس ۳۰ الترا احتمالا دوربینی خواهد داشت که ظاهر آن تا حدی شبیه گلکسی اس ۳۰ و اس ۳۰ پلاس است. به گفته این افشاگر، ماژول دوربین گلکسی اس ۳۰ الترا حالا دارای چهار لنز متداول و یک سنسور نامشخص است که در گوشه بالای سمت راست آن قرار گرفته است.

فعلا اطلاعات زیادی از دوربین گلکسی اس ۳۰ الترا در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که نباید منتظر تغییرات زیادی نسبت به گلکسی اس ۲۰ الترا باشیم. سامسونگ احتمالا از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو و یک لنز فوق عریض استفاده می‌کند. همچنین شایعات شده بود که این دستگاه هم می‌تواند مثل هوآوی میت ۴۰ پرو پلاس یک دوربین تله‌فوتوی ثانویه داشته باشد.

ولی این سنسور ناشناخته چیست؟ شایعات می‌گویند شاید سامسونگ سنسور زمان پرواز را مثل سری نوت ۲۰ از سری گلکسی اس ۳۰ هم حذف کند. ولی سنسوری که در گوشه بالای سمت راست این ماژول دیده می‌شود کمی نامتداول‌تر به نظر می‌رسد. شاید این بار با یک ماژول اختصاصی فوکوس خودکار روبرو باشیم.

نکته جالب این است که گلکسی اس ۳۰ احتمالا اولین موبایل مجهز به دوربین پنج‌گانه نخواهد بود. پیش‌تر شایعه شده بود که گلکسی A72 می‌تواند در اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار آمده و دوربینی شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو، فوق عریض، ماکرو و بوکه داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)