خانهاخبار
نمایشگر گلکسی اس 21 با نامی جدید شناخته می‌شود

نمایشگر گلکسی اس 21 با نامی جدید شناخته می‌شود

خبری تازه در مورد پرچمداران جدید سامسونگ منتشر شده است.
۱۳۹۹/۸/۷

مسئولان این کمپانی کره‌ای به تازگی، پتنت مربوط به نام Samsung Blade را به ثبت رسانده‌اند. مدارک و مستندات مربوط به این اتفاق در EUIPO ثبت و ضبط شده است. واژه Blade به نظر آشنا می‌آید، چرا که سامسونگ چندی پیش پتنتی در مورد عنوان Blaze Bezel را در موسسه یاد شده ثبت کرده بود.

پتنت جدید در حال حاضر در دسته Class 9 قرار گرفته است. از آن جا که در توضیحات پتنت یاد شده آمده است، به توضیح عبارت‌های زیر به صورت مختصر پرداخته شده است:

  • Display Panel
  • Flat panel display screens
  • Displays for smart phones
  • OLED (Organic light emitting diode) display panels
  • Touch screens

به این ترتیب ما درمی‌یابیم که این اطلاعات تماما به یک نمایشگر گوشی هوشمند اشاره دارد. سامسونگ تا به حال از واژه Dynamic AMOLED برای معرفی نمایشگرهای خود استفاده می‌کرد. اما ظاهرا این روند به زودی و ظرف سال آینده، با تغییر روبرو خواهد شد.

به نظر می‌رسد که پرچمداران جدید سامسونگ با نام پیشوند گلکسی اس 21 با نمایشگر Blade عرضه خواهد شد. از آن جا که این موضوع در حال حاضر در حد یک پتنت ثبت شده است، لذا نمی‌توان با جدیت تمام در مورد آن سخن گفت. زمان ثبت این پتنت به نظر کاملا مناسب می‌آید، چرا که خانواده گلکسی اس 21 بین دو تا سه ماه دیگر، در رویدادی آنلاین معرفی و روانه بازار خواهد شد.

image

 

برخی رسانه‌های خبری، از این موضوع حکایت دارند که سری گلکسی اس 21 در ماه ژانویه معرفی خواهد شد و بعضی دیگر نیز بر این باور هستند که چنین اتفاقی در ماه فوریه روی می‌دهد.

در حال حاضر، تنها دلیلی که می‌تواند برای این موضوع در نظر گرفته شود، مقابله سریع‌تر با آیفون‌های جدید اپل، جلوگیری از فروش بالای آن‌ها و جذب تمرکز و توجه خریداران به سمت محصولات این برند است.

همایش جهانی MWC 2021 به فصل تابستان موکول شده است و به این ترتیب، فضای خالی زیادی در این عرصه وجود دارد و ظاهرا مسئولان سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا از این خلأ به وجود آمده، به سود خود استفاده کنند.

از آن جا که سه روز دیگر تا معرفی تراشه اسنپدراگون 875 باقی مانده است، لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که کره‌ای‌ها این اتفاق را چگونه مدیریت خواهند کرد و زمان معرفی پرچمداران جدید خود را در چه تاریخی در نظر خواهند گرفت.

خانواده گلکسی اس 21 در سه مدل مختلف، با نام‌های زیر به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد:

  • گلکسی اس 21
  • گلکسی اس 21 پلاس
  • گلکسی اس 21 اولترا

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)