خانهاخبار
آیا ایرپاور اپل به خاطره‌ها پیوسته است؟

آیا ایرپاور اپل به خاطره‌ها پیوسته است؟

اطلاعاتی جدید از پد شارژر اپل منتشر شده است.
۱۳۹۹/۸/۷

اگر به سال 2017 بازگردیم، به خاطر می‌آوریم که اپل به همراه آيفون 10 از پد شارژ بی‌سیم خود با نام ایر پاور (Air Power) رونمایی کرد که توانایی شارژر همزمان آیفون، اپل واچ و کیس شارژ ایرپاد را با خود به همراه داشت. اما متأسفانه پس از گذشت مدتی، مشکلاتی بر سر تولید این محصول به وجود آمد و به دلیل نرسیدن این شارژر به استانداردهای مد نظر مهندسان کوپرتینویی، روند تولید و عرضه آن با تأخیر مواجه شد.

اما این بدان معنا نبود که اپل از توسعه و عرضه این محصول نا امید شده است. پیش‌تر خبرهایی در مورد دست یافتن مهندسان کوپرتینویی به تکنولوژی های جدیدی برای راه اندازی و عرضه ایر پاور از گوشه و کنار رسانه‌های خبری به گوش می‌رسید. اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت آمریکایی در نهایت به آخر راه رسیده و به صورت کامل، پروژه توسعه و تولید Air Power لغو شده است.

توییتی که آقای جان پراسر، یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری به تازگی ارسال کرده، حاکی از آن است که روند توسعه ایر پاور که به سال 2021 موکول شده بود، برای همیشه به پایان خود رسیده است و به نظر نمی‌رسد که مجددا مهندسان اپل روی آن کار کنند. این بدان معناست که ایرپاور برای همیشه مرده است!

image

 

پیش تر طبق حرف و حدیث‌های مطرح شده، مشکل اصلی مهندسان اپل با این پد شارژ بی‌سیم، به داغ شدن آن در هنگام استفاده مرتبط می‌شد که پس از آن، مهندسان این شرکت موفق به پیدا کردن راهی برای رهایی از مشکل مذکور شدند.

چندی بعد، یکی از افشاگران با نام Jioriku در اکانت شخصی خود در توییتر، ضمن ارسال توییتی مدعی شد که ایرپاور اپل در سال 2020 عرضه نخواهد شد و ارائه آن به سال 2021 موکول می‌شود. به نظر می‌رسد که آقای پراسر با Jioriku با منابعی در ارتباط بوده‌اند که اخبار ضد و نقیضی به آن‌ها ارائه کرده و به این ترتیب، کاربران نیز از این موضوع کاملا گیج شده بودند. ممکن است اپل ضمن کنسل کردن این پروژه، مدل ساده‌تر و کوچک‌تری از ایر پاور را طراحی و در آینده نزدیک روانه بازار کند.

اما اپل با عرضه آیفون 12 و آیفون 12 پرو و معرفی شارژر MagSafe به همراه آن به عنوان یک وسیله جانبی، ثابت کرد که پروژه تولید و عرضه AirPower به پایان خود رسیده و آن‌ها در فکر ارائه محصولات دیگری هستند. اگر چنین روندی ادامه داشته باشد، مطمئنا شاهد روانه شدن سیل عظیمی از لوازم جانبی پشتیبانی کننده از مگ سیف به بازار خواهیم بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)