خانهاخبار
ردمی K30S با اسنپدراگون 865 و نازل‌ترین قیمت از راه رسید

ردمی K30S با اسنپدراگون 865 و نازل‌ترین قیمت از راه رسید

جدیدترین پرچمدار ردمی که احتمالا آخرین عضو از خانواده K30 خواهد بود، محصولی با تراشه پرچمدار کوآلکام است که دوربینی سه‌گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۹/۸/۶

ردمی K30S امروز رسما در چین معرفی شد. این گوشی احتمالا آخرین عضو از خانواده ردمی K30 خواهد بود که تاکنون حدود هفت مدل داشته است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این گوشی بیندازیم.

ردمی K30S با پشت سر گذاشتن iQOO Neo3 به ارزان‌ترین موبایل بازار چین با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تبدیل می‌شود. این گوشی از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کند و باتری بزرگی دارد که خیال شما را از بابت شارژدهی راحت می‌کند.

image

ابعاد ردمی K30S برابر ۱۶۵ در ۷۶ در ۹.۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۶ گرم است. این تلفن هوشمند در جلو و عقب محافظ گوریلا گلس ۵ دارد. K30S از پنلی ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD، نسبت تصویر ۲۰:۹، استاندارد +HDR10، حداکثر روشنایی ۶۵۰ نیتی و MEMC بهره می‌برد. این گوشی حسگر اثر انگشت جانبی دارد ولی از قابلیت تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی هم پشتیبانی می‌کند. K30S با اندروید ۱۰ و پوسته MIUI 12 به بازار می‌آید.

در قاب عقب این محصول دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX682 سونی با دیافراگم f/1.89، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی است. این دوربین از فیلمبرداری اسلوموشن 1080p و فیلمبرداری معمولی 8K پشتیبانی می‌کند.

image

قلب تپنده ردمی K30S چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است و کنار آن حداکثر ۸ گیگابایت رم LPPDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 قرار می‌گیرد. این گوشی از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با شارژ سریع ۳۳ واتی سازگار است.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱، شبکه‌های 4G و 5G و NFC اشاره کنیم. K30S بلندگوی استریوی خطی دارد ولی فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون یا شکاف کارت حافظه است. این دستگاه در واقع نسخه‌ای از شیائومی می 10T است که چند وقت پیش معرفی شده بود.

ردمی K30S در دو رنگ مشکی کیهانی و نقره‌ای تولید می‌شود و در نسخه‌ها و قیمت‌های زیر به بازار می‌آید:

  • ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۳۸۸ دلار
  • ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی ۴۱۸ دلار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۹/۸/۷
ایا تو بازار ایران میاد