خانهاخبار
یکی دیگر از قابلیت‌های کلیدی سری S21 تأیید شد

یکی دیگر از قابلیت‌های کلیدی سری S21 تأیید شد

خانواده اس 21 سامسونگ در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۸/۵

از آن جا که حرف و حدیث‌ها پیرامون سری اس 21 سامسونگ روز به روز در حال افزایش است، لذا کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که در مورد نزدیک بودن موعد معرفی سه پرچمدار جدید سامسونگ شک و شبهه‌ای داشته باشد. اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زبان طراحی و مشخصات فنی آن‌ها در رسانه‌های خبری منتشر نشده است.

زمانی که صحبت از رنگ بندی در اسمارت فون‌ها به میان می‌آید، مهندسان و طراحان سامسونگ ثابت کرده‌اند که هیچ گونه ابایی در این زمینه نداشته و محصولات جدید این کمپانی، یعنی گلکسی S21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا نیز از این قضیه مسثنی نخواهند بود. رنگ‌های معروف سامسونگ، یعنی مشکی و سفید همواره به قوت خود باقی مانده‌اند و برخی رنگ‌های جدید مانند صورتی یا بنفش برخی مواقع حضور داشته و در بعضی موارد نیز از چرخه تولید حذف می‌شوند.

image

 

نکته جالب توجه اینجاست که کوچکترین و ارزان ترین مدل این خانواده، یعنی گلکسی اس 21، تنها عضو این سری خواهد بود که در کنار رنگ‌های خاکستری، صورتی و بنفش، در رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس نظر تحلیل گران، سامسونگ می‌‌خواهد تا برای گلکسی اس 21 پلاس، تنها دو رنگ سیاه و نقره‌ای را در نظر گرفته و به عنوان آخرین گزینه، گلکسی اس 21 اولترا در سه رنگ سیاه، نقره‌ای و بنفش در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

رنگ بنفش دو عضو این خانواده مطمئنا یکی از جذاب ترین و دلفریب ترین نکات آن‌ها به حساب می‌آید. با وجود این که گلکسی اس 20 در رنگ‌های خاکستری، آبی و صورتی روانه بازار شد، اما ظاهرا امسال باید منتظر یک رنگ آبی جدیدی باشیم که به بنفش شباهت بیشتری خواهد داشت. غول دنیای اسمارت فون‌ها به همراه عرضه گلکسی زد فلیپ، رنگ Mirror Purple را عرضه کرد که حدود چهار ماه از ورود آن به دنیای تکنولوژی می‌گذرد. به این ترتیب باید منتظر باشیم و ببینیم که این رنگ جدید، توانایی رقابت با آن را خواهد داشت یا خیر.

آن چنان که حرف‌های تحلیل گران تا حد زیادی به واقعیت نزدیک است، چرا که آن‌ها با افراد نزدیک به این کمپانی‌ها در ارتباط هستند، اما از طرف دیگر کاربران و علاقمندان به گوشی‌های هوشمند، مشتاق عرضه رنگ‌هایی جدید و نوآورانه‌ای هستند تا این روند تکراری را تغییر دهد.

همچنین اگر مورد پسند شما باشد، باید منتظر این موضوع باشیم که نمایشگر محصولات جدید تخت بوده و اثری از انحنا در طرفین آن دیده نخواهد شد. این روند از مدل معمولی گلکسی نوت 20 آغاز شد و به نظر می‌رسد که گلکسی اس 21 و نسخه پلاس آن، از این شیوه طبعیت کنند. اما گلکسی اس 21 اولترا مانند گلکسی نوت 20 اولترا، از نمایشگری با گوشه‌های خمیده بهره‌مند خواهد بود.

image

 

البته خانواده اس 21 از نظر ابعاد نمایشگر، تفاوت آنچنان زیادی با نسل پیشین خود نخواهد داشت و احتمالا شاهد سه نسخه 6.2، 6.8 و 6.9 اینچی خواهیم بود. شایان ذکر است که زبان طراحی قسمت پشتی بدنه این محصول (قسمت مربوط به محفظه قرارگیری لنز دوربین‌‌ها) با تغییراتی مواجه شده و تا لبه بدنه دستگاه ادامه خواهد داشت.

نسخه اولترا این خانواده به نظر میرسد که با دو لنز تله فوتو جدید و متفاوت با گذشته همراه خواهد بود تا توانایی رقابت با محصول جدید هوآوی در حوزه زومینگ را دارا بوده و از طرف دیگر، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی آن با بهبودهایی همراه خواهد بود و لنز اولترا واید این محصول نیز به 16 مگاپیکسل ارتقاء پیدا خواهد کرد.

از آن جا که طراحان و مهندسان سامسونگ هنوز برای تولید و ارائه نمایشگری بدون حاشیه و از طرف دیگر، برای اجرای پروژه دوربین سلفی زیر نمایشگر آماده نیستند، لذا باید انتظار یک حفره دایره‌ای شکل درون صفحه نمایش برای قرار گیری دوربین سلفی را نیز داشته باشیم.

image

 

گلکسی اس 21 و نسخه پلاس آن با دوربین سه گانه همراه خواهند بود که احتمالا از ترکیب لنز‌های  64 +12 + 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. از آن جا که مطمئنا شاهد بهبودهایی در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار خواهیم بود، لذا انتظار لنزهای قوی در کنار بهبود قابلیت عکاسی و فیلمبرداری را نیز از سوی سامسونگ داریم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۳۹۹/۸/۶
به نظرم کسایی که منتظرشن همون s20 یا note 20 مدل التراشو بگیرن بهتره....