خانهاخبار
رندر گلکسی اس 21 پلاس در شکلی متفاوت لو رفت

رندر گلکسی اس 21 پلاس در شکلی متفاوت لو رفت

رندرهای دو عضو دیگر خانواده گلکسی S21 چند روز پیش فاش شده بود، ولی امروز شاهد انتشار تصاویر کامپیوتری S21 پلاس هستیم.
۱۳۹۹/۸/۴

حدود هشت ماه از زمان معرفی سری گلکسی اس ۲۰ می‌گذرد و این یعنی نسل بعدی پرچمداران سری اس در راه است. چندی پیش رندرهای گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ الترا را دیدیم و حالا نوبت به گلکسی اس ۲۱ پلاس رسیده تا خودنمایی کند.

image

تصاویر کامپیوتری موجود نشان از دستگاهی دارد که قاب عقب آن با نسل حاضر بسیار متفاوت است. دوربین گلکسی اس ۲۱ پلاس در گوشه سمت چپ بدنه قرار گرفته. اگرچه به نظر می‌رسد که لنزهای این دوربین مثل نسل قبل شامل یک لنز اصلی، یک لنز تله‌فوتو و یک لنز فوق عریض باشد، ولی طراحی ماژول آن این بار به سمت پهلوی دستگاه کشیده است. فلش LED حالا از ماژول دوربین جداست و از این حیث شباهتی به سری گلکسی نوت ۱۰ پیدا کرده است.

گفته می‌شود که ابعاد گلکسی اس ۲۱ پلاس ۱۶۱.۵ در ۷۵.۶ در ۷.۸۵ میلی‌متر است و از نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع مسطح Infinity-O استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند در مقایسه با گلکسی اس ۲۰ پلاس باید کوتاه‌تر، عریض‌تر و ضخیم‌تر باشد. گلکسی اس ۲۱ پلاس نیز مثل همه گوشی‌ها در پایین درگاه شارژ USB-C، میکروفن و بلندگو خواهد داشت. دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست و شکاف سیم کارت در بالا قرار گرفته‌اند.

سامسونگ احتمالا سری گلکسی اس ۲۱ (یا گلکسی اس ۳۰) را زودتر از همیشه در ماه ژانویه ۲۰۲۱ معرفی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)