خانهاخبار
هوآوی میت 30E پرو با Kirin 990E معرفی شد

هوآوی میت 30E پرو با Kirin 990E معرفی شد

هوآوی در سکوت خبری از تلفن هوشمند تازه‌ای از سری پرچمداران 2019 خود رونمایی کرد که دارای نسخه جدیدی از چیپست قدیمی آن‌ها یعنی Kirin 990 است.
۱۳۹۹/۸/۳

هوآوی به‌تازگی از سری جدید پرچمداران خود یعنی خانواده میت ۴۰ رونمایی کرد. ولی اگر فکر می‌کنید چهار مدل این خانواده برای تکمیل ویترین فروشگاه‌های این شرکت کافی هستند، سخت در اشتباهید. این غول چینی اخیرا از نسخه جدیدی از پرچمدار پارسالی خود پرده برداشته که میت 30E پرو نام دارد و از چیپست Kirin 990E استفاده می‌کند.

میت 30E پرو که تقریبا در سکوت خبری از راه رسیده، حالا برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان چینی قرار گرفته است. این دستگاه تقریبا همان میت ۳۰ پرو است که از نسخه جدید چیپست این شرکت یعنی Kirin 990E استفاده می‌کند. این چیپست بهینه‌سازی‌هایی نسبت به Kirin 990 دارد که پارسال با میت ۳۰ پرو به بازار آمد.

image

چیپست Kirin 990E مثل نسل قبل دارای دو هسته کورتکس A76 با حداکثر سرعت کلاک ۲.۸۶ گیگاهرتز است اما شش هسته باقی‌مانده آن تقویت شده. دو هسته A76 این پردازنده از ۲.۰۹ گیگاهرتز به ۲.۳۶ گیگاهرتز رسیده و هسته‌های A55 نیز از ۱.۸۶ گیگاهرتز به ۱.۹۵ گیگاهرتز ارتقا یافته‌اند. Kirin 990E در بخش GPU از Mali-G76 استفاده می‌کند اما دو هسته کمتر دارد؛ برخلاف Kirin 990 که از MP16 استفاده می‌کرد، در این‌جا از MP14 استفاده شده است. تراشه Kirin 990E با فرآیند تولید ۷ نانومتری+ ساخته می‌شود.

میت 30E پرو با اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 11 به بازار می‌آید. این گوشی قرار است از تاریخ ۱ نوامبر روانه بازار چین شود. میت 30E پرو علاوه بر رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، بنفش و سبز دو مدل چرم سبز و چرم نارنجی هم خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)