خانهاخبار
گلکسی F12 در راه کشور هند رویت شد!

گلکسی F12 در راه کشور هند رویت شد!

محصول جدید سامسونگ به زودی وارد کشور هند می‌شود.
۱۳۹۹/۸/۳

کمپانی سامسونگ چندی پیش از گوشی هوشمند Galaxy F41 در کشور هند رونمایی کرد. این محصول، اولین اسمارت فون از سری F این برند کره‌ای به حساب می‌آمد که البته می‌توان آن را مدل جایگزین گلکسی ام 31 دانست. به این ترتیب محصولات پایین و میان رده سامسونگ به سه دسته سری A، سری M و حالا سری F تقسیم بندی می‌شوند. اما مشخص نیست که چرا کره‌ای‌ها به عمر سری J خود پایان دادند!

در هر صورت، سری F محصولات سامسونگ کار خود را آغاز کرده است و محصولی جدید که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد، در کنار Galaxy F41 وارد کشور هند می‌شود. این گوشی هوشمند با شماره ساخت SM-F127G همراه خواهد بود که بر اساس شیوه نام گذاری محصولات سامسونگ، احتمالا با عنوان نهایی Galaxy F12 یا Galaxy F12S از آن یاد خواهد شد.

image

 

همان طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، محصول جدید سامسونگ در دسته محصولات پایین رده قرار خواهد گرفت. اما چیزی که هنوز مشخص نیست، این است که آیا سامسونگ مجددا از شیوه جایگزینی محصولی دیگر از سری M استفاده خواهد کرد و گوشی هوشمندی از این سری با تغییر نام به سری F معرفی می‌شود؟ اگر چنین اتفاقی روی دهد، آیا باید شاهد جایگزین شدن گلکسی M21 با مدل جدید باشیم؟

متأسفانه در حال حاضر، اطلاعات خاصی در مورد گلکسی اف 12 یا گلکسی اف 12 اس در دسترس نیست و تنها شماره ساخت آن منتشر شده است. مطمئنا در روزها یا هفته‌های آتی، اطلاعات جدید و به روز تری از Galaxy F12 سامسونگ در رسانه‌های خبری منعکس خواهد شد که مشخصات سخت‌افزاری و زبان طراحی آن را به نمایش می‌گذارد.

از این رو، تا روز موعود باید منتظر بمانیم و ببینیم که کره‌ای ها،‌ چه سرنوشتی را برای اسمارت فون گلکسی اف 12 رقم خواهند زد و از طرف دیگر، اهالی کشور هند نیز از محصول جدید سامسونگ چگونه استقبال خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)