خانهاخبار
از حالا چت‌های واتس‌اپ را برای همیشه بی‌صدا کنید

از حالا چت‌های واتس‌اپ را برای همیشه بی‌صدا کنید

قابلیت جدیدی که به پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه شده اجازه می‌دهد در این اپلیکیشن چت‌های موردنظر خود را برای همیشه Mute کنید.
۱۳۹۹/۸/۳

واتس‌اپ قابلیت جدیدی موسوم به Always Mute را به نسخه بتای پیام‌رسان خود اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد برای همیشه یک چت را بی‌صدا کنند. برای استفاده از این قابلیت کافی است اپلیکیشن WhatsApp را باز کرده و انگشت خود را روی چت مدنظر نگه دارید. سپس از بالا آیکن Mute را انتخاب کرده و گزینه Always را لمس کنید.

با این روش، علاوه بر این چت‌های فردی می‌توانید چت‌های گروهی را هم برای همیشه بی‌صدا کنید. اگر از کلاینت تحت وب واتس‌اپ استفاده می‌کنید، امکان دسترسی به این قابلیت با کلیک راست روی چت و انتخاب گزینه Mute Notification وجود دارد.

اگر هنوز این قابلیت را بر روی موبایل خود نمی‌بینید، مطمئن شوید که آخرین نسخه واتس‌اپ را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کرده باشید. این اپلیکیشن در هفته‌های آتی هم قرار است از قابلیت‌های جدیدی از جمله ایمن‌سازی چت‌ها با سیستم تشخیص چهره پشتیبانی کند. دیگر ویژگی جدیدی که برای این پیام‌رسان در راه است امکانی برای استفاده از واتس‌اپ در حداکثر چهار دستگاه به‌صورت همزمان خواهد بود.

انتظار می‌رود که کلاینت وب واتس‌اپ هم به‌زودی تغییرات بزرگی داشته باشد. وب‌سایت WABetaInfo اخیرا در گزارشی گفته بود که کلاینت وب واتس‌اپ در آینده نزدیک قرار است از امکان برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی پشتیبانی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

GA

۱۳۹۹/۸/۸
کاش یه قابلیت اضافه کنن بشه همیشه تو آرشیو بمونن?

پویا

۱۳۹۹/۸/۳
خیلی لطف کرد واقعا.. چجوری جبران کنیم حالا؟!???