خانهاخبار
اولین تصویر از طراحی وان پلاس نورد N10 5G لو رفت

اولین تصویر از طراحی وان پلاس نورد N10 5G لو رفت

وان پلاس احتمالا به‌زودی از دو تلفن هوشمند میان‌رده جدید رونمایی می‌کند. ما حالا به تصویری از طراحی یکی از این دو گوشی دست یافته‌ایم.
۱۳۹۹/۸/۱

وان پلاس به‌زودی از مدل‌های جدید سری نورد رونمایی می کند و حالا اولین تصویر از طراحی Nord N10 5G فاش شده است. منبع این تصویر Max J است که قبلا اطلاعاتی را درباره گوشی‌های وان پلاس لو داده بود. در این تصویر نمایی از طراحی قاب عقب موبایل آتی وان پلاس دیده می‌شود و می‌توانید ببینید که دوربین آن تا حدی شبیه وان پلاس 8T است.

لبه‌های دستگاه خمیدگی دارد و در اطراف تصویر حروف Nord N10 نوشته شده که نام این گوشی را تایید می‌کند. اگر به طراحی خود بدنه دقت کنید می‌توانید طیفی از رنگ آبی را در پخش پایین گوشی ببینید که ممکن است اشاره‌ای به رنگ نسخه نهایی N10 5G باشد. در واقع، خود افشاگر تصویر می‌گوید دستگاهی که در این عکس می‌بینیم نسخه آبی رنگ وان پلاس نورد بعدی است.

وان پلاس نورد N10 احتمالا قرار است وارد بازار آمریکا شود و باید قیمتی کمتر از ۴۰۰ دلار داشته باشد. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ استفاده می‌کند و در قاب عقب دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. اسم رمز این گوشی بیلی است و از نمایشگری ۶.۴۹ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

وان پلاس نورد N10 همچنین باید ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. گفته می‌شود لنزهای دوم و سوم این گوشی ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهند بود، ولی از کارکرد لنز سوم آگاهی نداریم.

طبق گزارش‌ها، وان پلاس می‌خواهد تلفن دیگری به‌نام Nord N100 را هم معرفی کند و احتمالا هر دو دستگاه را در تاریخ ۲۶ اکتبر رونمایی می‌کند. با این حال، هنوز چیزی به‌طور رسمی از سوی این شرکت تایید نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)