خانهاخبار
اطلاعات نمایشگر گلکسی S21 توسط یکی از افشاگران لو رفت

اطلاعات نمایشگر گلکسی S21 توسط یکی از افشاگران لو رفت

شخصی در شبکه اجتماعی توییتر، اطلاعات نمایشگر خانواده اس 21 را افشا کرد.
۱۳۹۹/۸/۱

این روزها، حرف و حدیث‌ها پیرامون معرفی زود هنگام سری اس 21 سامسونگ در حال افزایش است و با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی، این خبرها روز به روز بیشتر می‌شود. امروز یکی از افشاگران سرشناس دنیای تکنولوژی، اطلاعات نمایشگر محصولات سری S21 سامسونگ را در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد.

image

 

آی یونیورس (Ice Universe) که از جمله افراد معروف در حوزه افشاسازی اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، در اکانت توییتر خود اعلام کرده است که گلکسی اس 21 و مدل پلاس آن از 2D Screens برخوردار بوده و به این ترتیب، اثری از انحنا یا خمیدگی در صفحه نمایش آن‌ها دیده نمی‌شود. اما در مقابل، گلکسی اس 21 اولترا مانند روال سابق، از قسمت‌هایی خمیده در گوشه‌های صفحه نمایش بهره‌مند خواهد بود. همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است که حاشیه‌های اطراف نمایشگر در هر چهار سمت با یکدیگر هم اندازه بوده و این بدان معناست که در قسمت پایین نمایشگر، شاهد حاشیه‌های بیشتر نسبت به سه سمت دیگر نخواهیم بود.

با توجه به خبرها و به لطفا تصاویر رندر شده‌ای که تا به حال از این محصولات منتشر شده، به مرور تصاویر زنده و واضح‌تری از این محصولات در اذهان ما شکل می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)