خانهاخبار
گوشی iQOO U1x و نسخه جدیدی از iQOO Z1 معرفی شدند

گوشی iQOO U1x و نسخه جدیدی از iQOO Z1 معرفی شدند

ویوو امروز از طریق زیربرند خود دست به معرفی محصول تازه‌ای زد که از چیپست اسنپدراگون 662 استفاده می‌کند و قیمتی رقابتی دارد.
۱۳۹۹/۸/۱

برند ویوو با تلفن هوشمند جدید خود موسوم به iQOO U1x به مسیر توسعه محصولاتش ادامه می‌دهد. این دستگاه محصولی پرقدرت با قیمتی باورنکردنی است که باتری بزرگی دارد و می‌تواند برای مدت زیادی انرژی موردنیاز شما را تامین کند.

موبایل iQOO U1x از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵۱ اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p و ناچی قطره‌ای است که از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی میزبانی می‌کند.

image

در قاب عقب iQOO U1x دوربین سه‌گانه‌ای دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که متاسفانه از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود، بنابراین خبری از شارژ سریع نیست.

image

از آن‌جایی که این گوشی ابتدا در چین عرضه می‌شود فاقد خدمات گوگل است، اما از اندروید ۱۰ و پوسته iQOO UI بهره می‌برد و دارای دستیار صوتی Jovi AI است. iQOO U1x در دو رنگ نقره‌ای و آبی به بازار می‌آید و قیمت مدل پایه ۴ + ۶۴ گیگابایتی آن از ۱۳۵ دلار آغاز خواهد شد.

ویوو امروز از نسخه جدید iQOO Z1 نیز رونمایی کرد. این نسخه چیپست قوی‌تری با پشتیبانی از 5G دارد و با ۱۲ + ۱۲۸ گیگابایت حافظه به دست کاربران می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)