خانهاخبار
آيا اپل واچ SE با معضلی جدی همراه است؟

آيا اپل واچ SE با معضلی جدی همراه است؟

برخی کاربران کره‌ای اپل واچ اس ای، از مشکلی جدی شکایت دارند.
۱۳۹۹/۷/۳۰

بر اساس مطلبی که در وب سایت Reddit مطرح شده است، شش خریدار اپل واچ اس ای از وجود مشکلی جدی در این محصول ابراز نارضایتی کرده‌اند. این ایراد به گرم شدن بیش از حد اپل واچ، زمانی که در حال شارژ بوده یا شخص در حال استفاده از آن است، مربوط می‌شود.

image

 

به گزارش اپل اینسایدر، مشکل گرم شدن بیش از حد اپل واچ اس ای مربوط به قطعه‌ای خاص از آن می‌شود: بالاتر از کانکتور نمایشگر، بین موتور تپتیک (Taptic Engine) و دکمه دیجیتال کراون (Digital Crown).

ظاهرا نشانه‌ای از حادثه قریب الوقوع یاد شده، یک لکه زرد روی صفحه نمایش اپل واچ است که کاربران مواجه شده با این مشکل، گزارش این مورد را در وب سایت Reddit اعلام کرده‌اند.

image

 

خوشبختانه این موضوع برای برخی کاربران، زمانی که اپل واچ را به شارژر آن متصل کرده‌اند، رخ داده و متأسفانه برای بعضی دیگر از افراد، زمانی که در حال استفاده از اپل واچ بوده‌اند، احساس سوزش ناشی از گرمای زیاد روی مچ دستان آن‌ها پدید آمده است. از میان شش کاربری که در کشور کره جنوبی با این معضل روبرو شده‌اند، سه نفر از آن‌ها درخواست غرامت کرده و در انتظار پاسخ مسئولان اپل پیرامون این موضوع هستند.

به نظر می‌رسد که این مشکل، تنها برای برخی خریداران اپل واچ اس ای در کشور کره جنوبی به وجود آمده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که کوپرتینویی‌ها، چه راه حلی را برای این معضل عنوان خواهند کرد و سرنوشت این مشکل، به کجا خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)