خانهاخبار
مشکل عجیب پیکسل 5، دارندگان این محصول را نگران کرده است!

مشکل عجیب پیکسل 5، دارندگان این محصول را نگران کرده است!

گوگل باز هم با تولید محصولی ناقص، سابقه خود را خراب کرده است.
۱۳۹۹/۷/۳۰

به گزارش اندروید پلیس از آن جا که موج اول عرضه گوگل پیکسل 5 هم اینک در حال انجام است، مشکلات و ایرادات این محصول نیز یک به یک در حال افشا شدن است. برخی کاربران بعد از باز کردن درب جعبه پیکسل 5 گوگل و خارج کردن گوشی از محفظه مربوطه، با وجود فاصله‌ای میان نمایشگر و بدنه روبرو شده‌اند که این موضوع، مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار که به گواهی IP68 مرتبط می‌شود را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد که این مشکل مربوط به برخی محصولات ارسال شده می‌شود. اما از طرف دیگر تعداد کاربران شاکی از این معضل روز به روز و لحظه به لحظه در حال افزایش است. مقاله مربوط به این مشکل در هر دو انجمن گوگل و توسعه دهندگان XDA-Developers ایجاد شده و افراد مختلف در حال گزارش مشکلات خود هستند.

فضای ایجاد شده میان نمایشگر و بدنه پیکسل 5، در کشورهای مختلف مشاهده شده است. برخی افراد این فضای ایجاد شده را در قسمت مربوط به دوربین سلفی به چشم دیده‌اند و بعضی دیگر، این مشکل را در کنار محفظه درگاه سیم کارت گزارش کرده‌اند. اگر چه تعداد بسیاری از این شکایت‌ها در مورد رنگ مشکی این محصول عنوان شده، اما برخی دیگر از کاربران برای گوگل پیکسل 5 با رنگ Sorta Sage نیز چنین موردی را مطرح کرده‌اند.

 

چیزی که شایان توجه است و بالاتر به آن اشاره کردیم، این فاصله میان نمایشگر و بدنه پیکسل 5، چیزی نیست که در صورت استفاده از این اسمارت فون رخ داده باشد و در ابتدای امر و به محض خروج اسمارت فون از جعبه، مشاهده شده است. به نظر می‌رسد که در روند تولید محصول، قسمت مرتبط با چسباندن صفحه نمایش به بدنه با مشکلاتی روبرو بوده و این قضیه به صورت کامل و جامع به پایان نرسیده است.

مطمئنا مسئولان گوگل در آینده نزدیک، نظرات خود پیرامون این قضیه را مطرح کرده و به محض وقوع چنین اتفاقی، شما را در جریان نتیجه امر قرار خواهیم داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)