خانهاخبار
چیپست Kirin 9000 هوآوی میت 40 گرافیک 24 هسته‌ای دارد

چیپست Kirin 9000 هوآوی میت 40 گرافیک 24 هسته‌ای دارد

بر اساس بنچمارک جدیدی که از Kirin 9000 لو رفته، به نظر می‌رسد که این تراشه در زمینه گرافیک عملکرد فوق‌العاده بالایی خواهد داشت.
۱۳۹۹/۷/۲۹

هوآوی پنج‌شنبه همین هفته از سری میت ۴۰ رونمایی خواهد کرد. این خانواده از چیپست Kirin 9000 استفاده می‌کند که احتمالا به‌خاطر تحریم‌های ایالات متحده آمریکا آخرین پردازنده اختصاصی هوآوی است. حالا چند روز مانده به رونمایی این سری، جزئیات تازه‌ای از تراشه آن منتشر شده که پردازنده گرافیکی Kirin 9000 را فاش می‌کند.

image

افشاگر معروف، آیس یونیورس، در توئیتی جدیدی با انتشار نتایج بنچمارک دستگاهی موسوم به HUAWEI NOH-NX9 می‌گوید Kirin 9000 گرافیکی ۲۴ هسته‌ای دارد. گفته می‌شود که پردازنده گرافیکی Mali G78-MP24 روی این گوشی با فرکانس پایین‌تری کار می‌کند تا پردازش‌ها را بهتر توزیع کرده و انرژی کمتری مصرف کند.

این چیپست هفته پیش در سرویس بنچمارک آنتوتو حاضر شده و امتیاز ۶۹۳ هزار را دریافت کرده بود. با این حساب، می‌توانیم Kirin 9000 را با اگزینوس ۱۰۸۰ هم‌رده بدانیم، هرچند گرافیک تراشه هوآوی از پردازنده سامسونگ قوی‌تر است.

هوآوی میت ۴۰ پرو احتمالا نمایشگری ۶.۷۶ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۷۲۲ در ۱۳۴۴ پیکسلی و دوربین سلفی دوگانه حفره‌ای خواهد داشت. گفته می‌شود این گوشی ۱۲ گیگابایت حافظه رم دارد. در قاب عقب میت ۴۰ پرو دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی است. این دوربین از زوم اپتیکال ۵ برابری و فیلم‌برداری 8K پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)