خانهاخبار
مراسم چهاردهمین سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ ایرانسل برگزار می‌شود

مراسم چهاردهمین سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ ایرانسل برگزار می‌شود

مراسم گرامی‌داشت چهاردهمین سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل، امسال به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود
۱۳۹۹/۷/۲۸

image

 


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به دلیل ادامه‌دار بودن شیوع ویروس کرونا، مراسم سالانۀ گرامی‌داشت سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ تلفن همراه ایرانسل، امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

این مراسم، از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه، ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹، از طریق تلویزیون اینترنتی «لنز» و نیز پلتفرم «دانا پلاس» ایرانسل، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل با همراهی اصحاب رسانه، برگزار می‌شود.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال به دلیل وجود شرایط کرونایی، صرفاً امکان میزبانی حضوریِ جمع معدودی از خبرنگاران رسانه‌ها را دارد. به همین دلیل، ایرانسل، از میان آن دسته اهالی رسانه که تمایل خود را برای حضور در این مراسم بر اساس اطلاعیۀ یکشنبه 27 مهرماه اعلام کردند، پس از قرعه‌کشی، از جمع معدودی دعوت به عمل آورد. جمع گسترده‌تری از اهالی رسانه، به صورت آنلاین در بستر تلویزیون اینترنتی لنز و پلتفرم دانا پلاس، از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 29 مهرماه، در این مراسم حضور خواهند داشت.

در این مراسم، دکتر بیژن عباسی آرند، طی سخنانی، آخرین دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را تشریح می‌کند و در بخش پایانی مراسم نیز، پاسخگوی پرسش‌های اصحاب رسانه خواهد بود.

شبکۀ تلفن همراه ایرانسل، ۱۴ سال پیش، در ۲۹ مهرماه ۱۳۸۵، رسماً راه‌اندازی شد و از آن پس با در پیش گرفتن روندهای توسعه‌ای و پیشگامی در توسعۀ زندگی دیجیتال، همواره اپراتور پیشرو در ارائۀ تکنولوژی‌های روز جهانی در ایران بوده است. هم اکنون، ایرانسل، اولین و تنها اپراتور ارائه دهندۀ نسل پنجم اینترنت (5G) در ایران، است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹، پانزدهمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)