خانهاخبار
تصاویر رابط کاربری هوآوی میت 40 پرو مشخصات آن را تایید کرد

تصاویر رابط کاربری هوآوی میت 40 پرو مشخصات آن را تایید کرد

به‌تازگی تصاویری از رابط کاربری میت 40 پرو منتشر شده که بخشی از مشخصات کلیدی این پرچمدار قدرتمند را تایید می‌کند.
۱۳۹۹/۷/۲۹

هوآوی سری میت ۴۰ خود را پنج‌شنبه این هفته رسما معرفی خواهد کرد. پیش‌تر در دو خبر اطلاعات مربوط به میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس را به اطلاع شما رساندیم. حالا تصاویری از رابط کاربری میت ۴۰ پرو منتشر شده که مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را تایید می‌کند.

تصاویر رابط کاربری میت ۴۰ پرو ثابت می‌کند که این گوشی از چیپست Kirin 9000 5G بهره می‌برد. مدیران هوآوی قبلا تایید کرده بودند که این تراشه احتمالا آخرین تراشه اختصاصی آن‌ها خواهد بود. چون تحریم‌های آمریکا عرصه را بر هوآوی تنگ‌تر کرده است.

به‌علاوه، حالا می‌توانیم ببینیم که رابط کاربری دستگاه EMUI 11 است. این پوسته بر اساس اندروید ۱۰ ساخته شده اما همچنان به‌خاطر تحریم‌ها فاقد خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل است. از آن‌جایی که نسخه متن-باز اندروید ۱۱ حدود یک ماه پیش منتشر شده، هوآوی هنوز فرصت کافی را نداشته تا به‌روزرسانی مربوطه را برای پرچمدار خود آماده کند. با این حال، دریافت این نسخه برای میت ۴۰ پرو قطعی خواهد بود.

image
image
image

از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توانیم به رزولوشن نمایشگر ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسلی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. رندرهای میت ۴۰ پرو نشان می‌دهد که این دستگاه دوربینی با ماژول حلقه‌ای دارد و در بخش سلفی از دوربین دوگانه‌ای با حفره قرصی‌شکل استفاده می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که میت ۴۰ پرو یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه از زوم اپتیکال ۵ برابری و فیلم‌برداری 8K پشتیبانی می‌کند. در بخش سلفی نیز احتمالا یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور سه‌بعدی قرار می‌گیرد.

میت ۴۰ پرو همچنین دارای بلوتوث ۵.۲، وای‌فای ۶ و NFC است. این دستگاه یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۵ واتی دارد. درگاه این گوشی USB 3.1 Gen 1 خواهد بود که می‌تواند ظرف کمتر از یک ساعت باتری میت ۴۰ پرو را از صفر به صد برساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)