خانهاخبار
مرجع اطلاعاتی برزیل ظرفیت باتری آیفون 12 مینی را اعلام کرد

مرجع اطلاعاتی برزیل ظرفیت باتری آیفون 12 مینی را اعلام کرد

مرجع اطلاعات ANATEL برزیل با صدور مجوز آیفون 12 مینی اعلام کرده که ظرفیت باتری این گوشی ظاهرا فقط کمی بیشتر از آیفون SE 2020 است.
۱۳۹۹/۷/۲۶

اگرچه آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در حال حاضر برای پیش‌خرید در آمریکا در دسترس کاربران قرار دارند، ولی اپل در تلاش است تا تلفن‌های هوشمند جدید خود را در سایر کشورها هم عرضه کند. اسناد جدید مرجع ANATEL برزیل نشان می‌دهد که ظرفیت باتری آیفون ۱۲ مینی چقدر است و اپل چه برنامه‌ای برای تولید این خانواده در کشورهای دیگر دارد.

مرجع ANATEL که در برزیل مشابه FCC آمریکا عمل می‌کند تایید کرده که آیفون ۱۲ مینی در ماه نوامبر وارد بازار این کشور می‌شود. این گوشی از یک باتری ۲۲۲۷ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با شماره مدل A2471 ثبت شده است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، می‌توانیم به آیفون SE 2020 اشاره کنیم که باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپر ساعتی دارد و باتری آن فقط ۱۸ درصد از آیفون ۱۲ مینی کوچک‌تر است.

مطابق اعلام وب‌سایت اپل، آیفون ۱۲ مینی می‌تواند تا ۱۵ ساعت ویدیو پخش کند، در حالی که آیفون SE و آیفون ۸ می‌توانند تا ۱۳ ساعت پخش ویدیو داشته باشند. منتها این رقم حتی به عمر ۱۷ ساعته باتری آیفون ۱۱ نیز نمی‌رسد. آیفون ۱۱ باتری ۳۱۱۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت. افزون بر این، حالا تایید شده که آیفون ۱۲ هم باتری ۲۸۱۵ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

مرجع ANATEL متذکر می‌شود که حداقل آیفون ۱۲ پرو در کنار چین در مراکز برزیل و هند فاکس‌کان نیز تولید می‌شود. این شرکت مدتی است که تولید بخشی از محصولات خود را به هند و برزیل منتقل کرده چون این کشورها سوبسیدهای مناسبی را برای احداث خطوط تولید به اپل ارائه می‌کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)