خانهاخبار
گلکسی S21 احتمالا امسال زودتر معرفی می‌شود

گلکسی S21 احتمالا امسال زودتر معرفی می‌شود

گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ امسال پرچمدار بعدی خود را زودتر از ماه فوریه 2021 راهی بازار خواهد کرد.
۱۳۹۹/۷/۲۶

در هفته‌های اخیر شایعاتی مطرح شده که می‌گوید سری گلکسی اس ۲۱ احتمالا امسال کمی زودتر از قبل به بازار می‌آید. سامسونگ معمولا هر سال پرچمداران سری گلکسی اس را در ماه فوریه معرفی و در ماه مارس راهی بازار می‌کند. ولی خانواده گلکسی اس ۲۱ ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشد.

عرضه گلکسی اس ۲۱ در ماه ژانویه ۲۰۲۱ می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. مثلا ممکن است بین عرضه گلکسی اس ۲۰ و گلکسی زد فلیپ بعدی فاصله بیفتد. سامسونگ حالا دو موبایل پرچمدار عادی و دو پرچمدار تاشو دارد که می‌تواند زمان‌بندی رونمایی و عرضه آن‌ها را تغییر دهد.

منابع وب‌سایت SamMobile می‌گویند این غول کره‌ای تصمیم گرفته که پرچمدار بعدی خود را زودتر از موعد همیشگی این بار در ماه ژانویه ۲۰۲۱ به بازار بفرستد. تاریخ دقیق این رویداد هنوز مشخص نیست، اما احتمالا در نیمه دوم ژانویه باید منتظر آن باشیم.

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده بود که از آغاز تولید انبوه قطعات سری گلکسی اس ۲۱ خبر می‌داد. این اخبار به‌خودی خود نشان‌گر تغییر در زمان‌بندی معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ است. به‌علاوه، با توجه به تداوم همه‌گیری ویروس کرونا بعید به نظر می‌رسد که مراسمی فیزیکی برای سری گلکسی اس ۲۱ برگزار شود و مثل دو مراسم قبلی این شرکت باید منتظر رویدادی مجازی باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۷/۲۶
انتظارات ما از s21:
-گوریلاگلس ویکتاس
-باتری ۵۰۰۰
-نرخ‌تصویر "۱۴۴" هرتز
-اگزینوس ۱۰۰۰
-مودم‌ ادغام‌شده ۵G
-و اینکه شارژر رو حتماً بذاره داخل‌جعبه?
☝?این موارد رو اگر که سامسونگ رعایت کنه، اپل رو میذاره جیب چپش
،،
،،
فقط خدا کنه این کامنت رو مدیرعامل سامسونگ که قطعاً نمی‌بینه ولی ایوان‌بلس حتماً ببینه و انعکاس بده