خانهاخبار
نسخه سایبرپانکی وان پلاس 8T در راه است

نسخه سایبرپانکی وان پلاس 8T در راه است

وان پلاس با انتشار ویدیوی کوتاهی از عرضه نسخه ویژه OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Edition خبر داد.
۱۳۹۹/۷/۲۵

پیش‌تر در چند گزارش گفته شده بود که وان پلاس می‌خواهد نسخه‌ای ویژه از پرچمدار 8T را راهی بازار کند. حالا بالاخره می‌دانیم که این نسخه چه نسخه‌ای خواهد بود. این شرکت رسما تایید کرده که وان پلاس 8T سایبرپانک ۲۰۷۷ ادیشن در راه است.

وان پلاس از طریق صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو ویدیوی کوتاهی را به اشتراک گذاشت که ظاهرا صحنه‌ای از داخل بازی را نشان می‌دهد و در آن یک گوشی 8T روی میز دیده می‌شود. در پایان ویدیو نیز لوگوی وان پلاس و سایبرپانک کنار هم دیده می‌شوند.

image

در کپشن پست وان پلاس صراحتا اعلام شده که این شرکت با سی‌دی پراجکت رد همکاری کرده است. به‌علاوه، در توضیحات این مطلب ذکر شده که وان پلاس 8T سایبرپانک ۲۰۷۷ ادیشن به‌زودی عرضه می‌شود. این دستگاه قرار است از تاریخ ۴ نوامبر برای پیش‌خرید در دسترس کاربران چینی قرار بگیرد.

با این وجود، احتمالش هست که نسخه سایبرپانکی وان پلاس 8T در سایر بازارها نیز وارد بازار شود. منتها احتمالا در ابتدا باید منتظر رونمایی مناسب‌تری از این نسخه خاص از 8T باشیم. نسخه معمولی وان پلاس 8T چهارشنبه ۲۳ مهرماه معرفی شد و خبر آن را به اطلاع شما رساندیم.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به‌همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند. 8T دارای شارژ سریع ۶۵ واتی و اندروید ۱۱ است. این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)