خانهاخبار
بروز مشکل در تولید ایرپادز استودیو و احتمال عرضه ایرتگ در ماه آینده

بروز مشکل در تولید ایرپادز استودیو و احتمال عرضه ایرتگ در ماه آینده

افشاگر معروف، جان پراسر، در گزارش تازه‌ای مدعی شده که اپل در تولید هدفون رو-گوشی خود به مشکل خورده اما ایرتگ آماده معرفی است.
۱۳۹۹/۷/۲۵

هدفون رو-گوشی ایرپادز استودیو ظاهرا دچار مشکلاتی در زمینه تولید شده که عرضه آن را به‌تعویق انداخته است. به‌گفته افشاگر معروف، جان پراسر، بخشی از قابلیت‌های مدنظر اپل از این دستگاه حذف شده و در عین حال عرضه آن در بهترین حالت در ماه دسامبر صورت می‌گیرد. البته پراسر می‌گوید این احتمال وجود دارد که اپل ماه بعد ایرپادز استودیو را معرفی کرده و آن را در ماه دسامبر به بازار بفرستد. با این حال، او مدعی است که شاید تا ماه مارس ۲۰۲۱ شاهد عرضه ایرپادز استودیو نباشیم.

image

ماه پیش رندرهایی از نسخه ورزشی این هدفون منتشر شد که گوشی‌های بزرگ و طراحی خاص دستگاه را نشان می‌داد. ایرپادز استودیو قرار است قابلیت حذف نویز فعال و درگاه USB-C داشته باشد. این دستگاه گوشی مخصوص گوش چپ و راست ندارد و به‌صورت خودکار گوش‌ها را تشخصی داده و انطباق پیدا می‌کند. ایرپادز استودیو در دو رنگ سفید و خاکستری فضایی به بازار می‌آید.

پراسر همچنین می‌گوید که ایرتگ هم آماده رونمایی است و ماه آینده همزمان با iOS 14.3 از راه می‌رسد. چون iOS 14.3 شامل قابلیت‌هایی است که امکان استفاده از UWB و تگ‌های ردیابی بلوتوثی را فراهم می‌کند. این تگ‌ها با استفاده از تراشه U1 که پارسال با آیفون ۱۱ معرفی شده بود، می‌توانند موقعیت وسایل مختلف شما را در اپلیکیشن Find My نشان دهند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)