خانهاخبار
وان پلاس بادز زد با قیمتی باورنکردنی از راه رسید

وان پلاس بادز زد با قیمتی باورنکردنی از راه رسید

وان پلاس امروز در مراسم ویژه خود از دومین ایرفون بی‌سیم خود رونمایی کرد و قیمتی را روی آن گذاشت که شاید هیچ‌کس انتظارش را نداشت.
۱۳۹۹/۷/۲۳

وان پلاس امروز در کنار وان پلاس 8T از دومین ایرباد بی‌سیم خود پرده برداشت. این دستگاه با نام OnePlus Buds Z و با قیمت ۴۵.۹۹ دلار به بازار می‌آید. طراحی این دستگاه با وان پلاس بادز فرق دارد و این بار از سری سیلیکونی استفاده می‌کند. وان پلاس بادز زد از تاریخ ۲ نوامبر وارد بازار خواهد شد.

image

این شرکت می‌گوید بادز پلاس علی‌رغم قیمت پایینی که دارد مجهز به فناوری تقویت بیس است و به‌لطف پشتیبانی از دالبی اتموس از صدای مجازی سه‌بعدی بهره می‌برد. این ایرباد از درایورهای ۱۰ میلی‌متری، بلوتوث ۵.۰ و استاندارد IP55 استفاده می‌کند.

وان پلاس مدعی است که بادز پلاس می‌تواند با یک بار شارژ تا ۲۰ ساعت موسیقی پخش کند و با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید به سه ساعت پخش موسیقی دست پیدا کنید. البته این عمر ۲۰ ساعته با احتساب کیس شارژر اعلام شده و خود گوشی‌ها فقط ۵ ساعت شارژ نگه می‌دارند. وان پلاس بادز زد در رنگ‌های سفید و خاکستری به بازار می‌آید و سه اندازه سری سیلیکونی خواهد داشت. این دستگاه از نظر مکالمه نیز عملکرد خوبی دارد و وان پلاس می‌گوید که آن‌ها با کمک کاهش نویز محیطی توانسته‌اند صدای کاربر را تقویت و نویز پس‌زمینه را کم کنند.

image

بادز پلاس دارای قابلیتی به نام «سوئیچ سریع» است که اجازه می‌دهد به‌سرعت بین دو دستگاه جابه‌جا شوید. کافی است سه ثانیه انگشت خود را روی سطح یکی از ایربادها نگه دارید تا جابه‌جایی صورت بگیرد. این قابلیت شاید در ظاهر چندان مهم نباشد، اما در هنگام مصرف تاثیری شایان روی تجربه کاربری می‌گذارد.

با توجه به قیمت ۴۵ دلاری بادز پلاس، کیس شارژر این دستگاه فناوری شارژ بی‌سیم ندارد و کیس جمع‌وجوری است که گوشی‌ها به‌صورت افقی داخل آن قرار می‌گیرند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)