خانهاخبار
وان پلاس 8T با نمایشگر 120 هرتزی و شارژر 65 واتی معرفی شد

وان پلاس 8T با نمایشگر 120 هرتزی و شارژر 65 واتی معرفی شد

پرچمدار جدید وان پلاس بسیاری از ویژگی‌های نسل قبلی را به ارث برده و برخی از آن‌ها را ارتقا داده است. این دستگاه با قابلیت‌های جدید خود از هفته آینده وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۷/۲۳

وان پلاس 8T رسما معرفی شد و قابلیت‌های تازه‌ای را رو کرد که یکی از آن‌ها شارژ سریع ۶۵ واتی است. این دستگاه می‌تواند ظرف مدت ۳۹ دقیقه به‌طور کامل شارژ شود. ظرفیت باتری وان پلاس 8T برابر ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت نسبت به وان پلاس 8 بیشتر شده. این دستگاه با ۱۲ حسگر حرارتی اطمینان می‌یابد که تمام این فرآیند بدون مشکل انجام شود.

شارژر وان پلاس 8T هم تغییراتی داشته و در وهله اول از درگاه USB-C استفاده می‌کند. این شارژر علاوه بر فناوری Warp Charge از استاندارد USB Power Delivery استفاده می‌کند که می‌تواند خروجی حداکثر ۴۵ واتی داشته باشد. در نتیجه، با این شارژر می‌توانید لپ‌تاپ، نینتندو سوئیچ یا سایر گجت‌های خود را به‌سرعت شارژ کنید.

image

تغییر بزرگ بعدی وان پلاس 8T در بخش نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن رخ داده است. این دستگاه از پنلی ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +1080p بهره می‌برد. 8T از مرجع DisplayMate امتیاز +A را دریافت کرده است. حداکثر روشنایی این صفحه به ۱۱۰۰ نیت می‌رسد و هوش مصنوعی وان پلاس می‌تواند روشنایی صفحه را به‌طور خودکار بین ۸۱۹۲ سطح تنظیم کند.

وان پلاس 8T از سیستم جدید Always On Display یا AOD بهره می‌برد. این شرکت ۱۱ طرح جدید را برای AOD در نظر گرفته که امکان شخصی‌سازی‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این شرکت همچنین با همکاری اسنپ‌چت اجازه استفاده از آواتارهای بیت‌موجی را در AOD فراهم می‌کند.

image

وان پلاس 8T از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معمولی استفاده می‌کند اما به‌لطف حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 سرعت بالاتری را تجربه خواهید کرد. این دستگاه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و همراه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x از راه می‌رسد.
پرچمدار جدید وان پلاس به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید. این شرکت قابلیت‌های جدیدی را به پوسته OxygenOS 11 اضافه کرده که از جمله آن‌ها می‌توانیم به دارک مود بهتر و ویژگی‌های مناسب‌تر در زمینه اپ دوربین اشاره کنیم. حالا که صحبت از دوربین شد، باید بگوییم 8T در ماژول اصلی خود دوربینی چهارگانه دارد.

لنز اصلی دوربین این گوشی دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX586 است. وان پلاس 8T لنز مخصوص زوم ندارد و از همان لنز اصلی برای زوم ۲ برابری خود استفاده می‌کند. لنز ثانویه این گوشی از نوع فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی است که میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای دارد. دو لنز بعدی 8T شامل یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

image

وان پلاس 8T در بخش فیلم‌برداری حالت پرتره خاص خودش را دارد که با کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌تواند سوژه‌ها را شناسایی و پس‌زمینه را محو کند. وان پلاس قابلیت نایت اسکیپ را بهینه‌سازی کرده تا رنگ‌های بهتر و جزئیات شفاف‌تری ثبت شود. به‌علاوه، حالت جدید Super Stable می‌تواند لرزشگیری بهتری را در ویدیوها به ارمغان بیاورد.

وان پلاس 8T در زمان عرضه در دو رنگ سبز و نقره‌ای عرضه می‌شود. مدل سبز این گوشی حالت براق دارد و مدل نقره‌ای دارای پرداخت مات است. وان پلاس 8T از تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) وارد بازار اروپا خواهد شد و قیمت مدل پایه ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی آن ۶۰۰ یورو است. اگر مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند را بخواهید باید ۷۰۰ یورو پول بپردازید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohamad

۱۳۹۹/۷/۲۶
افرین و صد احسنت به چینی های خلاق فوق العاده زیبا و قدرتمند