خانهاخبار
جمع بندی: در رویداد اخیر اپل چه محصولاتی معرفی شد؟

جمع بندی: در رویداد اخیر اپل چه محصولاتی معرفی شد؟

در این مطلب قصد داریم کلیه محصولات معرفی شده در رویداد شب گذشته را مرور کنیم.
۱۳۹۹/۷/۲۳

شب گذشته، شرکت اپل رویدادی را به صورت آنلاین و مجازی برگزار کرد و به این ترتیب، شاهد معرفی محصولات جدیدی بودیم. در این مطلب، می‌‌خواهیم گجت‌های جدید را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

image

 

هوم پاد مینی با طراحی دایره‌ای شکل و قیمت 99 دلاری

به عنوان اولین محصول در رویداد شب گذشته، شاهد معرفی نسخه ارزان قیمت اسپیکر اپل با نام هوم پاد مینی بودیم. این گجت کوچک، جذاب و فوق‌العاده با قیمت 99 دلار عرضه خواهد و به این ترتیب، به جنگ محصولات دیگر شرکت‌ها مانند آمازون و گوگل خواهد رفت. این محصول به هفت توییتر و Woofer چهار اینچی مجهز است. همچنین صدای پخش شده از آن به صورت 360 درجه خواهد بود. اگر بخواهیم هوم پاد مینی را با نسخه اصلی مقایسه کنیم، باید بگوییم که از لحاظ ابعاد این محصول 50 درصد کوچکتر شده است و همچنین قابلیت‌های نسخه اصلی این گجت مانند دستورات دستیار هوشمند سیری، پشتیبانی از پروفایل چند گانه، تنظیمات صدای استریو و مواردی از این قبیل را با خود به همراه دارد.

image

 

آیفون 12 و آیفون 12 مینی با نمایشگر OLED و مجهز به فناوری 5G

آیفون 12 مینی به عنوان کوچکترین عضو این خانواده نام گذاری شده است. هر دو محصول یاد شده از نمایشگر OLED برخوردار بوده و فناوری 5G را نیز با خود به همراه آورده‌اند. تراشه A14 Bionic، به عنوان قلب تپنده هر دو گوشی هوشمند ایفای نقش می‌کند. زبان طراحی آن‌ها نیز مانند دو مدل پرو این خانواده، به سبک و سیاق طراحی آیفون 4 برگشته و شاهد لبه‌هایی تخت و تیز هستیم.

آیفون 12 مینی از نمایشگر 5.4 اینچی بهره می‌برد و در مقابل، مدل معمولی آیفون 12 به نمایشگر 6.1 اینچی مجهز است. صفحه نمایش هر دو دستگاه از HDR 10، دالبی ویژن و فیس آیدی (تکنولوژی تشخیص چهره اپل) نیز پشتیبانی می‌کند. در پشت بدنه آن‌ها نیز شاهد دوربین دوگانه (ترکیب لنزهای واید و اولترا واید) هستیم که از لزرشگیر اپتیکال جدیدی نیز بهره می‌برند.

image

 

آيفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس مجهز به اسکنر LiDAR

مطمئنا بدون اشاره به نسخه‌های پرو، رویداد دیشب کمبود یک موضوع اساسی را احساس می‌کرد. زمانی که صحبت از عملکرد دوربین به میان می‌آید، نسخه‌های پرو این خانواده از عملکرد بی‌نظیری برخوردار هستند. در کنار طراحی جدید، آیفون 12 پرو از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می‌برد و در مقابل، آیفون 12 پرو مکس به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز شده است. پنل هر دو دستگاه به وسیله شیلد سرامیکی محافظت می‌شود که در مقایسه با سخت‌ترین شیشه استفاده شده در اسمارت فون‌های فعلی، چهار برابر مقاوم‌تر است.

هر دو مدل یاد شده در پشت بدنه، دوربین سه گانه (ترکیبی از لنز واید، اولترا واید و تله فوتو) را با خود به همراه دارند که سنسور LiDAR نیز در کنار آن‌ها قرار گرفته است.

بد نیست بدانید که در جعبه هیچ یک از مدل‌های آیفون 12، اثری از هدفون سیمی و آداپتور شارژر دیده نمی‌شود و در صورت تمایل، باید هر یک از آن‌ها را به صورت جداگانه با قیمت 29 دلار خریداری کنید.

image

 

کیس‌های MagSafe و لوازم جانبی مربوطه

اپل در خانواده آیفون 12، تکنولوژی شارژ بی‌سیم مگ سیف را مجددا بازگردانده است. شارژرهای دایره‌ای شکل و مغناطیسی، به قسمت پشت بدنه این محصولات چسبیده و به صورت بی‌سیم آن‌ها را شارژ می‌کند. به این ترتیب گوشی شما با توان 15 واتی، به صورت وایرلس شارژ می‌شود.

در رویداد شب گذشته، شاهد معرفی اکسسوری‌های جالبی در حوزه شارژ بی‌سیم بودیم که از جمله آن‌ها می‌توان به کیس سیلیکونی، MagSafe Wallet با قابلیت قرارگیری کارت‌های اعتباری و MagSafe Duo اشاره کرد که امکان شارژ بی‌سیم آیفون و اپل واچ به صورت همزمان را به ارمغان آورده است.

image

 

این موارد، محصولاتی بود که شب گذشته توسط کوپرتینویی‌ها به دنیای تکنولوژی معرفی شد. لطفا نظرتان در مورد این گجت‌ها را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۳۹۹/۷/۲۳
خخخخ عملکرد بی نظیر دوربینو حوب اومدی آیفون از لحاظ کیفیت دوربین هیچ گاه تو ده تا گوشی برتر نبوده بی نظیرو از کجا آوردی آدم باید خیلی کم عقل باشه صد میلیون بده این آشغال که حتی شارژر تو جعبش نیست در حالی که با بیست میلیون میشه بهترین پرچمداران اندرویدی رو خرید که از خیلی جهات از این بهترن مانتد کیفیت دوربین ظرفیت باتری کیفیت صفحه نمایش از همه مهمتر با قیمت بسیار مناسب نسبت به این